Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

ДТЕК «Київські електромережі» відновила роботу центрів обслуговування клієнтів за двома адресами

21 квітня 2022 року, 10:40

Із 20 квітня відновили свою роботу центри обслуговування клієнтів ДТЕК «Київські електромережі». Зокрема, офіси в Новопечерському провулку, 3 та на вулиці Миколи Закревського, 14.

За інформацією компанії, у ДТЕК «Київські електромережі» також працюють зручні дистанційні клієнтські сервіси. Вони дають змогу вирішувати питання розподілу електричної енергії без візитів до офісів. А для тих, хто надає перевагу особистому спілкуванню, відкрили центри обслуговування, що залишалися зачиненими від початку війни.

Центри приймають клієнтів із 09:00 до 17:00 з понеділка до п’ятниці. Проте в умовах воєнного стану графік роботи може оперативно змінюватись, зокрема, залежно від комендантської години.

Фахівці готові допомогти відновити документи, які мешканці втратили під час бойових дій. Також клієнти можуть отримати послуги з переукладання договорів, коригування показів приладів обліку, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів та інші послуги.

Задля безпеки клієнтів, співробітники центрів обслуговування ДТЕК «Київські електромережі» поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У разі оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко до них дістатися і убезпечити себе від обстрілу.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]