Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Фахівці нагадують киянам про необхідність передавати показники лічильників води до «Київтепленерго», так і до «Київводоканалу»

17 серпня 2018 року, 18:10

ПрАТ «АК «Київводоканал» постачає холодну воду та очищує стоки як холодного, так і гарячого водовідведення. Тому показники лічильника гарячої води необхідно передавати як до КП «Київтепленерго», так і до «Київводоканалу» – для формування нарахувань за її відведення. Якщо ви не відправили показники вчасно, або робите це нерегулярно, то нарахування проводиться з розрахунку середніх норм споживання.

Для тих, хто не користуєтеся гарячою водою, є два варіанти:

  • передавати однакові показники лічильника (вказуючи на відсутність споживання);
  • опломбувати вентиль гарячої води, отримавши відповідний акт. У такому випадку нарахування взагалі не проводитиметься.

Нарахування послуг з централізованого постачання та відведення холодної води, а також з відведення гарячої води здійснюється відповідно до показників лічильників, переданих в попередньому місяці. Тому не забувайте щомісячно їх надсилати з 10 числа і до кінця місяця у будь-який зручний спосіб:

  1. через «Особистий кабінет»;
  2. на головній сторінці сайту kiev.ua, натиснувши на кнопку «Надати показники»;
  3. за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавши їх до аккаунту «Київводоканал».
  4. записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах;
  5. у сервісних центрах ЦКС;
  6. за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 або комунального концерну «Центр комунального сервісу»: (044) 247-40-40.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]