Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Із 1 березня Контактний центр 1551 змінить систему авторизації користувачів 

09 лютого 2022 року, 16:49

Із 1 березня вхід у застосунок і на сайт 15-51 буде за номером телефону. Про це повідомляє Контактний центр міста Києва.

Наразі з метою впровадження спрощеної системи авторизації користувачів, проводять технічне оновлення сервісів контакт-центру. Раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина Київ ID.

Після оновлень процес входу буде значно полегшено. Користувачу достатньо одноразово вказати номер телефону, ввести код підтвердження із смс-повідомленням і система його запам’ятає. 

Контактний центр звертає увагу: якщо в профілі користувача, який створено раніше, не було вказано номер телефону, для подальшого користування Особистим кабінетом необхідно його додати, оскільки з 1 березня всі звернення будуть прив’язані до номера. В іншому випадку користувачі, які не вказали номер телефону до завершення оновлень, не матимуть змоги слідкувати за попередніми зверненнями.

Повернути їх в акаунт можна буде тільки через службу техпідтримки.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]