Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Із кінця лютого фахівці «Центру комунального сервісу» надали понад триста тисяч послуг і консультацій

11 травня 2022 року, 13:26

Із кінця лютого фахівці «Центру комунального сервісу» надали 366 850 консультацій  з  питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників – переважно в дистанційному режимі. Про це інформував комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали  консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 

Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.

Команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлові-комунальні послуги онлайн.

Зазначимо, що кияни оцінили роботу фахівців «Центру комунального сервісу» в цей період, про що свідчать більше 250 отриманих подяк протягом останніх двох місяців від небайдужих мешканців столиці за надану професійну допомогу.

Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]