Версія для людей із вадами зору

«Київводоканал» завершив роботи на станції «Виноградар ІІІ» та відновив повноцінне водопостачання масивів західної частини Києва

21 червня 2020 року, 11:29

У ніч проти 21 червня спеціалісти ПрАТ «АК «Київводоканал» успішно завершили роботи на водопровідній насосній станції «Виноградар-3», де замінено дві запірні арматури діаметром 1400 мм. Водопостачання масивів Новобіличі, Микільська Борщагівка, Нивки і Галагани, Виноградар, Святошин, Академмістечко, Біличі, а також селищ Горенка та Пуща-Водиця повністю відновлено. Мешканці всіх цих масивів з водою.

«Це дуже важливий і корисний досвід для нас з двох причин, – сказав голова правління – генеральний директор ПрАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький. – По-перше, ми спрацювали так, що мешканці масивів, які забезпечує водою «Винорадар-3», не відчули великих незручностей у зв’язку із пониженням тиску в мережі. Ми заздалегідь почали оповіщати киян про це і вони мали змогу зробити необхідний запас води. Крім того, дев’ять автоцистерн з питною водою постійно працювали у цих районах. По-друге, цей успішний досвід для нас ми будемо застосовувати і надалі, оскільки чимало об’єктів потребують реконструкції та модернізації. А саме оновлення та підвищення надійності роботи наших станцій є пріоритетом нашої роботи. Якісна питна вода завжди буде в оселях мешканців столиці. Хочу подякувати киянам за розуміння та підтримку, а київводоканальців – а їхню віддану працю та відповідальне ставлення до своєї роботи».

Як наголосив Дмитро Новицький, за нормативами такі роботи мають виконувати протягом 2-х діб, але через злагоджену професійну роботу фахівців «Київводоканалу» їх завершили майже на добу раніше.

Нагадаємо, що ще на квітень нинішнього року була запланована ця робота. Але через пандемію COVID-19 та карантинні обмеження її перенесли. Заміна двох великих засувок на водопровідній насосній станції «Виноградар-3», яка збудована у 1982 році, була конче необхідна, адже стара запірна арматура вже критично зношена і це могло б призвести до аварійних ситуацій, тож замінити її треба було якнайшвидше.

Перед запуском після ремонтних робіт промили водогони, аби забезпечити високу якість води, що потрапить до домівок киян. Але якщо все ж таки із крану почала йти вода, якість якої викликає у вас сумнів, фахівці радять не панікувати. Таке може статись через те, що  внутрішньобудинкова мережа певний час не використовувалась, а наразі водопостачання відновилось із належним тиском.  У такому випадку треба просто спустити воду протягом кількох хвилин, поки вона не стане прозорою.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua