Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Кияни можуть розплачуватись за паркування одним із чотирьох способів на свій вибір – Микола Поворозник

04 серпня 2017 року, 17:27

З 10 серпня 2017 року Київ відмовляється від готівкової оплати паркувальникам та переходить на безготівкову оплату паркування. Так, для столичних водіїв запроваджено чотири способи оплати паркування на всій території Києва з 08:00 до 22:00. Зокрема, за допомогою місячної карти та паркувального талону, через паркомат, шляхом СМС-паркування, а також у мобільному додатку. Про це нагадав заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Ми намагаємось зробити оплату за паркування максимально зручною та комфортною для водіїв і орієнтуємось на найпрогресивніші європейські стандарти у цій сфері. Кожен водій може на власний розсуд обрати саме той варіант, який йому підходить найбільше. Разом із тим хочу нагадати,  що паркування без оплати та в недозволенних місцях заборонено. Контроль за паркуванням здійснюють інспектори КП «Центр організації та безпеки дорожнього руху», проте ми сподіваємось на відповідальність мешканців Києва», – зауважив Микола Поворозник.

Способи оплати паркування

Місячна карта та паркувальний талон:

  • можна придбатив КП «Київтранспарксервіс» та кіосках «Союздрук»;
  • покладіть лицьовою стороною догори на панель приладів під лобове скло автомобіля.

Паркомат:

  • для початку користування послугою натисніть будь-яку кнопку;
  • оберіть мову;
  • вставте банкноту у приймальний пристрій;
  • отримайте чек;
  • покладіть чек лицьовою стороною догори на панель приладів під лобове скло автомобіля.

СМС паркування 516:

  • для початку користування послугою «Мобільне паркування» необхідно відкрити свій електронний паркувальний рахунок. Для цього придбайте скретч‑карту «Мобільне паркування» у місцях реалізації скретч-карт;
  • зітріть захисне покриття, під яким ви знайдете код поповнення;
  • надішліть код поповнення (без пропусків, дефісів або інших символів) на номер «516» або увійдіть у свій обліковий запис на сайті «Мобільне паркування» і введіть код поповнення;
  • у відповідь отримаєте SMS-повідомлення зі вказаною сумою поповнення вашого рахунку; 

  • відправте на номер «516» SMS-повідомлення, в якому зазначено номер зони паркування (для Києва – А1, А2 або А3) і номер автомобіля (наприклад, A1AA0000AA);

* Номер паркувальної зони відображається на інформаційних табличках, встановлених на парковках (перед номером зони необхідно обов'язково поставити букву А, що означає код міста Києва). Перевірте, щоб у номері автомобіля не було ніяких пропусків. Якщо ви вже робили парковки цього ж автомобіля за допомогою послуги «Мобільне паркування», вам необхідно відправити тільки номер паркувальної зони.

  • у відповідь отримайте SMS-повідомлення з підтвердженням, що парковка вашого автомобіля з номером AA0000AA розпочата в зоні паркування А1;

  • для завершення паркування достатньо надіслати SMS-повідомлення з літерою «С» або зателефонувати на номер 516. У відповідь отримаєте SMS-повідомлення або голосову відповідь з підтвердженням, що парковка закінчена, а також інформацію, скільки грошей витрачено на парковку.

Мобільний додаток М-паркування:

  • для початку паркування завантажте додаток через App Store (https://goo.gl/mx6GfH) або Google Play (https://goo.gl/sLbwFt);
  • зареєструйтесь у системі;
  • поповніть рахунок за допомогою скретч-карти або платіжної картки;
  • введіть номер паркувальної зони зі знаку або відскануйте QR-код при його наявності;
  • введіть номерний знак автомобіля;
  • розпочніть паркування;
  • для завершення паркування натисніть «завершити паркування».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]