Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

КК «Центр комунального сервісу» інформує: для киян в електронному форматі оновлено рахунки для оплати наданих у січні житлово-комунальних послуг

09 лютого 2023 року, 11:31

Для киян в електронному форматі оновлено рахунки для оплати наданих у січні житлово-комунальних послуг. Для користувачів особистого кабінету на сайті «Центру комунального сервісу» електронні рахунки доступні за посиланням: https://cks.com.ua/cabinet/objects/. Сплатити за послуги без комісії можна за допомогою картки киянина. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

У концерні звертають увагу, що для отримання електронних рахунків на e-mail можна залишити заявку за посиланням: https://cks.com.ua/bill.

Для оплати за комірне у ЦКС пропонують зручні способи: особистий кабінет на сайті або через індивідуальний QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Для оплати через особистий кабінет достатньо виконати 3 кроки:

  1. Створити обліковий запис. Зазначити ПІБ,  електронну адресу та номер телефону.
  2. Додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті старшим сусідам чи родичам).
  3. Обрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.

   Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:

  • зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону та електронну адресу;
  • натиснути «Сплатити».

Квитанції про оплату після онлайн розрахунку надходять на електронну пошту, а також зберігаються в особистому кабінеті.

Для того, щоб додати об’єкт в особистому кабінеті, достатньо:

  • увійти в особистий кабінет та натиснути на кнопку «Додати об’єкт»;
  • обрати місто, вулицю, номер будинку та квартири;
  • ввести ключ авторизації, який розташований у нижній лівій частині паперового рахунку-повідомлення.

Для коректних нарахувань за спожиті послуги з 5-го числа і до кінця місяця включно необхідно передавати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників).

Дистанційні канали обслуговування ЦКС – Skype, Telegram, месенджер у Facebook, зворотний зв’язок на сайті та інші – працюють у штатному режимі. Повний перелік сервісів зв’язку за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services. ЦКС         рекомендує користуватися ними як найбезпечнішими, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах дії воєнного стану.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]