Версія для людей з порушеннями зору
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Портал Послуг
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,4 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

14 травня 2024 року, 16:11

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,4 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

На підприємстві проходять усі планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 6 до 13 травня замінили 46 шпал, 10  брусів та 1 стрілочний перевід. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Шулявська».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 96 зупинок ескалаторів, зокрема 9 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 55 – для уникнення травмування, 29 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що для пасажирів столичного метрополітену цілодобово працює довідковий центр за телефонами: (044) 238-45-26, (050) 448-91-71.

Фахівці центру надають інформацію про роботу метрополітену, зокрема щодо:

  • роботи станцій, відправлення перших та останніх поїздів;
  • режиму роботи станцій під час повітряної тривоги та укриття населення;
  • графіку роботи ескалаторів та проведення ремонтів;
  • тарифів на послуги з перевезення, засоби та способи оплати проїзду;
  • правил користування київським метрополітеном (перевезення ручної поклажі, багажу та оплати за його перевезення);
  • проїзду пільгових пасажирів;
  • супроводу маломобільних пасажирів.

Водночас нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]