Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Міська влада та «Ощадбанк» максимально спростили процедуру переоформлення картки киянина

07 липня 2016 року, 14:09

Процедуру переоформлення картки киянина максимально спростили. Про це під час прес-конференції повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс. За його словами, завдяки співпраці з «Ощадбанком» вдалося досягнути домовленості про оптимізацію процесу перевипуску карти киянина колишнім клієнтам банку «Хрещатик» завдяки можливості замовити виготовлення картки через сайт та контакт-центр «Ощадбанку».

Система запрацювала з першого липня, за посиланням.  

Функціонал стосується виключно перевипуску карти киянина колишнім клієнтам банку «Хрещатика».

Соціальні пільги та пільговий транспортний додаток, якими раніше користувалися власники картки киянина, зберігатимуться і в новій картці. Фахівці «Ощадбанку» запевняють – клієнт може заповнити форму та отримати картку не пізніше, ніж через 30 днів.

 «Для покращення якості обслуговування киян Ощадбанк реалізував технологічне рішення, яке дозволяє клієнтам вирішувати питання перевипуску картки киянина банку Хрещатик всього за одне відвідування відділення Ощадбанку. Клієнт, у зручний для нього час, ініціює перевипуск картки через сайт Ощадбанку або контакт-центр, а вже через місяць отримує нову картку в банку.  Це дозволить максимально спростити процедуру перевипуску карток та значно заощадить час киянам», – коментує заступник голови правління АТ «Ощадбанк» Антон Тютюн.

Крім того, за словами директора КП «Центр комунального сервісу» Катерини Саркісової, допомогу у перевипуску своєї карти кияни можуть отримати і в центрах комунального сервісу без надання додаткових документів.

«Ви можете отримати перевипущену картку киянина через 30 календарних днів з дати оформлення її перевипуску, звернувшись до обранного відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом», – розповіла Катерина Саркісова.

«Те, що сталося з банком «Хрещатик, повинно мати мінімальний вплив на власників картки киянина. І для того, щоб на практиці це забезпечити, ми зосередили зусилля на практичних рішеннях. Онлайн-перереєстрація – це той реальний крок, який оптимізує перереєстрацію. Вже найближчим часом ми презентуємо нові додатки, які будуть підключені до картки киянина. Адже картка киянина має бути дієвим інструментом, що працює на благо кожного мешканця столиці», – переконаний перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]