Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Моніторинговий центр із протидії розповсюдженню COVID-19, який створили у столиці, вже здійснив понад 15 тисяч дзвінків

13 травня 2020 року, 16:50

Моніторинговий центр із протидії розповсюдженню COVID-19, який створили у столиці, здійснив понад 15 тисяч дзвінків та понад 1400 виїздів для перевірки дотримання режиму самоізоляції киянами. Про це повідомив радник Київського міського голови, секретар Штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Володимир Бондаренко.

Він нагадав, що цей Моніторинговий центр у Києві організували для контролю за дотримання киянами правил самоізоляції. Моніторинговий центр контролює дотримання режиму самоізоляції телефоном, також до самоізольованої особи можуть приїхати з перевіркою. Альтернативою фізичному контролю є телеграм-бот, який створив і запустив Моніторинговий центр з протидії COVID-19.

Окрім того, на базі Центру працює віртуальна платформа емоційної підтримки киян на час карантину. На сайті moncenter.eduhub.in.ua мешканці столиці можуть отримати персональну консультацію, не виходячи з дому. 20 фахівців майже цілодобово спілкуються з киянами.

«Така епідемічна ситуація для столиці, як і для всіх інших міст, – новий досвід. Раніше ми не мали потреби в подібних структурах. Але ж організація безпеки в місті, підтримка мешканців, у тому числі й емоційна, – одні з основних пріоритетів міської влади. Тому і прийнято рішення створити центр, який би забезпечив і контроль за дотриманням громадянами умов самоізоляції, і підтримку для всіх, кому вона необхідна у цей непростий час», – розповів Володимир Бондаренко.

 Він додав, що роботу call-центру організували у дуже стислі терміни. Це відбулося  завдяки столичним районним державним адміністраціям, кожна з яких делегувала 10 своїх фахівців до Моніторингового центру, а також технічному партнеру – компанії «Цитрус».

Маркетинг директор компанії «Цитрус» Дмитро Демидов зазначив, що їхня компанія ще до епідемії стала партнером цифрової трансформації держави, а під час карантину допомогла забезпечити необхідним новостворені антикоронавірусні call-центри.

«Ми раді що можемо допомогти, в такий момент ніхто не повинен залишатися осторонь», – сказав Дмитро Демидов.

Нагадаємо, що Моніторинговий центр приймає дзвінки за телефоном: 044-237-15-71. Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру: 093-117-15-51.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]