Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На Південному мосту розпочато гарантійний ремонт

28 серпня 2017 року, 16:50

На Південному мосту в столиці розпочато гарантійний ремонт із відновлення гідроізоляції та дорожнього покриття за рахунок підрядної організації. Про це повідомили в КК «Київавтодор».

Навесні 2017 року спеціалістами технічного нагляду комунальної корпорації виявлено пошкодження покриття та утворення поперечних тріщин і напливів у крайніх правих смугах руху верхової та низової сторін мосту.

Так, організацією ТОВ «Тілльман Інжинірінг», якою в 2015 році в рамках капітального ремонту на металевій прогоновій будові Південного мосту через р. Дніпро влаштовано гідроізоляційні мембрани «Eliminator» і покриття із гусасфальту, за участю спеціалістів із Європи розпочато дослідження з метою виявлення причин виникнення дефектів покриття та гідроізоляції.

За результатами дослідження виявлено малу стійкість застосованих згідно проекту матеріалів до вібраційних навантажень при низьких мінусових температурах. Друга причина, що призвела до пошкодження покриття, це відсутність вагового контролю за автотранспортом, що рухається дорогами міста. Транспорт створює понаднормативні динамічні та вібраційні навантаження на споруду, що має конструктивні недоліки, закладені при проектуванні та будівництві мосту. Це стосується консольної частини прогонової будови та товщини металевої плити прогонової будови, яка складає 12 мм (при сучасних вимогах мінімум 14 мм).

Проте, не зважаючи на ці об’єктивні причини, відповідно до Договору підряду щодо об’єкту передбачено гарантійний термін експлуатації покриття, який має забезпечити генпідрядник.

Тому «Київавтодор» надала можливість виявити причини виникнення недоліків і вимагала від підрядника за власний рахунок повністю відновити пошкоджені ділянки покриття, забезпечивши їхній задовільний експлуатаційний стан. Ліквідація аварійної ямковості, що виникала протягом 2017 року, в повному обсязі виконувалась за кошти генпідрядника.

Щоб усунути недоліки, спеціалістами ТОВ «Тілльман Інжинірінг» після проведених лабораторних досліджень прийняте рішення щодо використання шару зчеплення між асфальтобетонним покриттям та існуючою гідроізоляцією «Eliminator», що зможе протистояти впливу надмірних коливань.

Роботи виконають спеціалісти ТОВ «Тілльман Інжинірінг» безкоштовно, у рамках гарантійного ремонту. Ремонт планується завершити до 15 вересня 2017 року.

Як зауважили у «Київавтодорі», гусасфальт – це найкращий матеріал для влаштування покриття на мостових спорудах, що використовується в усіх країнах Європи та світу.

Покриття із гусасфальту влаштовано у 2016 році в Києві на шляхопроводі на просп. Науки – на залізобетонних прогонових будовах. Сьогодні будь-яких дефектів покриття на об’єкті не спостерігається. Також у попередні роки таке покриття влаштовано на мосту через гавань р. Дніпро, естакаді на Столичному шосе (на перетині з просп. Науки) та на Дарницькому автомобільно-залізничному мосту. Варто зазначити, що покриття на цих спорудах також знаходяться у належному стані.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]