Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Надання якісних адміністративних послуг – це один із пріоритетних напрямів роботи міської влади – Микола Поворозник

18 лютого 2016 року, 15:37

Надання якісних адміністративних послуг – один із пріоритетних напрямів роботи міської влади. Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник під час відкриття Центру надання адміністративних послуг на вул. Маршала Тимошенка, 16 в Оболонському районі.

«Основними напрямами державної політики у сфері надання адміністративних послуг є їх децентралізація та дерегуляція, загальне скорочення їхньої кількості, а також повне викорінення корупційної складової та відомчих інтересів у цій сфері. Уже досить довгий час у столиці, на відміну від інших міст, функціонують 11 центрів надання адміністративних послуг: міський та 10 районних. Протягом 2015 року ми відкрили вже оновлені центри надання адміністративних послуг у Святошинському, Печерському, Голосіївському районі. Безумовно, вони є одними з найсучасніших та комфортніших не лише у Києві, а й в Україні», – сказав Микола Поворозник.

Центр надання адміністративних послуг в Оболонському районі відкрито у реконструйованому приміщенні в оновленому форматі на першому поверсі РДА. Загальна площа центру – 440 кв. м. Наразі у ньому облаштовано 17 робочих місць та можна буде отримати 122 адміністративні послуги.

 «Ми не тільки організували споживачам послуг комфортні умови очікування та зручний доступ до інформації, не тільки підібрали фаховий та приязний персонал, ми організували суттєві покращення для громадян під час очікування прийому: це і зручна зала очікування та написання заяв, і дитяча ігрова кімната, належні умови для людей з обмеженими фізичними можливостям (пандуси та спеціально облаштовані туалети), і надійна система безпеки з постійним відеоспостереженням», – наголосив заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Він зауважив, що для зручності мешканців Центр надання адміністративних послуг за адресою: вул. Героїв Сталінграда, 57 залишиться функціонувати як філія.

«Ми не зупиняємося на досягнутому. Усі існуючі центри столиці мають розвиватися та прагнути досягнути дійсно європейського рівня обслуговування. Відсутність черг, швидке та якісне обслуговування, максимальна кількість послуг та сервісів в одному місці, сучасне та комфортне приміщення, привітне обслуговування – це не мрія, а наша основна мета», – підсумував Микола Поворозник.

 

Довідково.

На проведення капітального ремонту I поверху витрачено 1,9 млн  грн.

На придбання обладнання (меблів, оргтехніки, інформаційних та електронних терміналів, системи кондиціонування, відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, локальної  комп’ютерної мережі тощо) – близько 1 млн грн.

Середня кількість відвідувачів на місяць – 2000 осіб.

Більше фото події у галереї

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]