Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Наталя Ткач: «Якість та оперативність – пріоритети роботи столичних Центрів надання адміністративних послуг»

30 жовтня 2018 року, 17:40

Пріоритети роботи столичних Центрів надання адміністративних послуг – якість та оперативність у наданні широкого їх спектру. На цьому наголосила заступник директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталя Ткач під час розширеного засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

«Від початку року на розгляд колегії КМДА постійно виноситься питання щодо стану надання адміністративних послуг. Окремо здійснюється постійний моніторинг діяльності суб’єктів надання адміністративних послуг щодо дотримання термінів розгляду справ. Це, безсумнівно, сприяє поліпшенню ситуації у цих питаннях, і сьогодні є позитивна динаміка», – зазначила Наталя Ткач.

За її словами, на розгляді структурних підрозділів районних державних адміністрацій знаходилось 51 446 справ, контрольний термін виконання яких припадав на вересень 2018 року.

«Із них у 567 документах були порушені терміни розгляду, що становить близько 1% у цілому у структурних підрозділах всіх РДА. Так, відсоток порушень термінів розгляду справ районними в місті Києві державними адміністраціями за вересень 2018 року становив від 6,9% до 0 (нуля), тоді як у січні цей показник коливався від 40,7% до 1,2%. Найбільше порушень допущено у Голосіївському центрі надання адміністративних послуг за послугою реєстрації місця проживання. Така ситуація виникла унаслідок великої кількості звернень студентів навчальних закладів, – пояснила Наталя Ткач. – Станом на сьогодні у структурних підрозділах районних державних адміністрацій немає нерозглянутих справ за період січень–вересень 2018 року».

Вона окремо проінформувала про стан розгляду справ структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації.

«У порівнянні із січнем 2018 року також спостерігається позитивна динаміка. Так, у структурних підрозділах КМДА у вересні 2018 року мало бути розглянуто та прийнято відповідні рішення у 4 714 справах, із них у 325 документах не дотримано строків розгляду, що становить у цілому близько 7%», – розповіла Наталя Ткач.

Вона додала, що перелік адміністративних послуг, які можна отримати у ЦНАП, постійно збільшується.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]