Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Кулеба: Місто розробило електронну систему для отримання спецперепусток у громадський транспорт у разі їх запровадження

10 серпня 2021 року, 11:28

Столиця готується до ймовірного погіршення епідеміологічної ситуації з захворюваністю на Covid-19. Від сьогодні запрацювала в тестовому режимі електронна система подачі заявок, за якою можна буде отримати спеціальні перепустки для проїзду в громадському транспорті на випадок посилення карантинних обмежень. Підприємства, установи та організації усіх форм власності мають змогу заздалегідь оформити заявки, аби мати час пройти необхідні погодження. Про це повідомив перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба.

«Передумов для запровадження суворого карантину сьогодні в Києві немає. Проте ми не хочемо, щоб третя хвиля застала столицю зненацька. Тому готуємось завчасно за всіма напрямами: медицина, освіта, інфраструктура. Врахувавши попередній досвід та побажання підприємців, ми змінили механізм видачі спецперепусток на транспорт. Відтепер це можна зробити онлайн. Ними зможуть скористатися ті підприємства та організації, що забезпечують життєдіяльність міста», – повідомив Олексій Кулеба.

Він зазначив, що керівники підприємств уже зараз можуть авторизуватись у системі та подати заявку, аби заздалегідь пройти необхідну перевірку та отримати дозвіл. Місто зможе визначити кількість спецперепусток саме для тих категорій, які забезпечують безперебійну життєдіяльність столиці.

Як повідомляє Департамент інформаційно-комунікаційних технологій, для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям  потрібно виконати наступні дії:

КРОК 1. Авторизуватись у системі https://qpass.kyivcity.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис). Керівник може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи.

КРОК 2. Заповнити електронну форму заявки. Важливо: підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД.

КРОК 3. Чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника.

Важливо: для запобігання фальсифікації, всіх працівників, поданих у списку, будуть перевіряти щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації.

КРОК 4. Інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі https://qpass.kyivcity.gov.ua.

ЯК СКОРИСТАТИСЯ СПЕЦПЕРЕПУСТКОЮ ПРИ ОТРИМАННІ ПОЗИТИВНОГО РІШЕННЯ

Якщо підприємство отримало дозвіл, після внесення даних про співробітника, транспортна картка працівника активується автоматично. Щоб скористатися громадським транспортом працівнику потрібно мати транспортну карту.  Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок Київ Цифровий https://kyiv.digital/start та додавши транспортну карту.

Важливо: працюватимуть картки трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина.

Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]