Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Резніков: «Рекламні конструкції будуть розміщуватись не ближче 10 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів»

04 серпня 2016 року, 10:43

Рекламні конструкції будуть розміщуватись не ближче 10 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів. Про це заявив заступник голови КМДА Олексій Резніков під час засідання робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві.

Так, оператори ринку зовнішньої реклами-члени робочої групи поставили під сумнів доцільність посилання на відповідні нормативно-правові акти щодо визначення відстані від і до пішохідних переходів, перехресть вулиць та виїздів з прилеглих (прибудинкових) територій в тексті проекту змін до Концепції. 

«Якщо ви думаєте, що виключення конкретного посилання на окремі нормативно-правові акти із правил дозволить вам їх ігнорувати, то ви дуже помиляєтесь. Вони діятимуть. Я прошу вас запам’ятати раз і назавжди: ми працюємо не на ваші інтереси, не на мої, не на інтереси якогось окремого оператора. Ми працюємо на користь міста і киян. І так і буде. Якщо хтось захоче перешкоджати цьому, то будуть прийняті відповідні організаційні рішення в рамках робочої групи», – наголосив Олексій Резніков.

Так, він додав, що згідно з проектом нової редакції Концепції розміщення зовнішньої реклами передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних та велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів; забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій; ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів (транспортних засобів загального користування); ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

«Ми, як місцева влада, маємо забезпечувати в тому числі й безпеку на дорогах міста. Рекламні конструкції не будуть розміщуватись ближче 10 метрів від перехресть, а також пішохідних переходів тощо, – сказав заступник голови КМДА, додавши: Є нормативні акти, і не якісь, як ви висловлюєтесь, а Закон України «Про дорожній рух», у якому досить чітко сказано про те, що управління в сфері дорожнього руху та безпеки здійснюється, в тому числі місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Зараз ми як раз здійснюємо свою функцію і ми маємо компетенцію дбати про безпеку в місті». 

У свою чергу співкоординатор Ради з урбаністики Києва Григорій Мельничук підтримав виступ Олексія Резнікова: «Я хотів би підтримати пана Олексія і додати, що сьогодні майже ліквідована ДАІ і деякі функції переходять на місця, до органів місцевого самоврядування. Це стосується забезпечення безпеки, управління в сфері дорожнього руху, в тому числі й світлофорів, та іншого».

Нагадаємо, в червні 2016 року розпочалося обговорення Проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357». 

Згідно з новою редакцією документу правила розміщення рекламних засобів мають стати більш жорсткими: відстань між конструкціями суттєво зменшиться, буде посилено форматні зони, заборонено деякі види конструкцій взагалі, а на інші введені обмеження.  

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]