Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Отримати консультацію з питань послуг, що надає «Київводоканал», мешканці можуть у будь-якій із точок Центру комунального сервісу

19 серпня 2016 року, 12:28

Для максимально комфортного обслуговування споживачів між Товариством і Центром комунального сервісу (ЦКС) налагоджену тісну співпрацю. Про це повідомили в ПАТ «АК «Київводоканал».

Відтак, для отримання консультації із питань холодного водопостачання та водовідведення, нарахувань за використані послуги тощо мешканці можуть звертатися не лише до Розрахункового департаменту «Київводоканалу», що розташований на Троєщині (вул. Електротехнічна, 16) та Центрів з укладення прямих договорів, але й обрати для себе найбільш зручну за розташуванням точку прийому абонентів ЦКС.

Зазначені відділення, яких у Києві понад 70, знаходяться практично в кожному районі в приміщеннях житлово-експлуатаційних організацій (ЖЕКів). Зокрема, у відділеннях ЦКС можна отримати додаткову консультацію, подати документи та залишити заяву на:

  • перерахунок, у разі незгоди з нарахуваннями;
  • укладання договору;
  • опломбування/повірку лічильника.

Адреси та графік роботи точок ЦКС за посиланням: cks.kiev.ua/contacts.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]