Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Пріоритетом роботи ЦНАП на 2019 рік стане підвищення якості обслуговування – Наталія Шамрай

21 грудня 2018 року, 16:42

Пріоритетом роботи ЦНАП на 2019 рік стане підвищення якості обслуговування. Про це заявила сьогодні на розширеному засіданні Колегії КМДА директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.

«У 2018 році всі відповідні центри прийняли до розгляду близько 950 тисяч справ. Тобто майже третина киян скористалися послугами ЦНАП. Статистичні дані свідчать, що рівень довіри до ЦНАПів досить високий, переважна більшість киян користується саме їхніми послугами, а не альтернативних установ, які здійснюють свою діяльність на комерційній основі. Тому актуальною концепцією нашої роботи стає надання комплексних послуг в одному місці. Саме це визначено пріоритетним напрямом розвитку на 2019 рік», – наголосила Наталія Шамрай.

За її словами, у столиці проведена системна робота щодо дотримання термінів розгляду справ суб’єктами надання адміністративних послуг, завдяки чому вже є позитивна динаміка. Так, якщо на початку року відсоток відповідних порушень районних держадміністрацій сягав 40,7%, то нині, завдяки постійній спільній роботі та безпосередньому втручанню голів районів, цей показник знизився до 0,4%. Станом на сьогодні у структурних підрозділах РДА немає нерозглянутих справ за період січень-листопад 2018 року.

«Для оцінки якості надання адміністративних послуг та виявлення найбільших проблем у роботі ЦНАП, восени 2018 року на наше замовлення комунальна науково-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» проведені відповідні соціологічні дослідження. Відвідувачам під час дослідження було поставлене запитання: «Як би Ви в цілому оцінили якість надання послуги у цьому ЦНАПі?» (за 5-бальною шкалою). Отримані дані свідчать, що більшість респондентів схилялися до оцінок: «Я повністю задоволений якістю» або «Я скоріше задоволений, ніж незадоволений якістю». Найбільше невдоволення учасників опитування під час отримання послуги викликають черги», – повідомила Наталія Шамрай.

Вона також звернула увагу голів районних державних адміністрацій на необхідність системної роботи за всіма виявленими проблемними напрямами. Зокрема, ідеться про недостатність умов для людей із інвалідністю, а також необхідність зробити зони очікування комфортнішими.

Наталія Шамрай зазначила, що результати дослідження доведено до відома РДА разом із пропозиціями щодо удосконалення якості обслуговування відвідувачів.

«Тож сподіваюся, що у новому році ми спільними зусиллями працюватимемо задля того, щоб кияни могли отримати якісні послуги, незалежно від місця звернення», – резюмувала Наталія Шамрай.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]