Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Роман Лелюк: Інформаційна кампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб

15 березня 2021 року, 11:26

Інформаційна кампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб. Про це повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк під час публічного представлення інформації про виконання бюджетних програм Департаментом у 2020 році. 

За його словами, кампанія інформування киян щодо протидії поширенню COVID-19 стала одним із найбільших викликів 2020 року. Міська влада оперативно відреагувала на нові реалії. Було забезпечено щоденне широке інформування про ситуацію щодо COVID-19 та дії міської влади. 

Телеканал «Київ» першим запустив онлайн уроки для школярів, які навчалися вдома. Крім того, транслювалася низка ексклюзивних телепроєктів: багатогодинний щоденний інформаційний марафон «Спецпроект «Карантин», документальний фільм «Карантин» про події у Києві, інформаційно-просвітницький проект «COVID без брехні». Радіо «Київ FM» стало одним із першоджерел інформування слухачів про заходи, які здійснює місто для боротьби з пандемією.

Масштабна кампанія зовнішньої реклами охопила всі види носіїв у кожному районі міста. До того ж, Департаменту вдалося виграти грант у 63 тисячі доларів від «Bloomberg Philanthropies» на інформаційні кампанії щодо протидії поширення коронавірусу. 

«Ми планували свою діяльність таким чином, щоб донести інформацію до всіх категорій киян. Для молоді ми обирали діджитал-канали. Для старшого покоління проводили інформування через традиційні медіа – телебачення, радіо та пресу. Інформація супроводжувала киян усюди: від під’їзду, де вони живуть, у громадському транспорті, яким вони користуються, до торгових центрів і соціальних установ, які вони відвідують. Завдяки цьому інформкампанія протидії COVID-19 охопила 4 мільйони осіб», – повідомив Роман Лелюк.

Загалом Департамент спільно з комунальним підприємством «Центр публічної комунікації та інформації» здійснив 26 інформаційно-комунікаційних кампаній, присвячених інструментам громадської участі у житті міста, екологічній безпеці, патріотичному вихованню та іншим напрямам. 

«Міська влада змогла якісно комунікувати з киянами в цей складний час. Але умови пандемії змушують нас ще більше уваги приділяти інструментам діалогу влади та жителів. Тому їх розвиток є одним із основних пріоритетів роботи Департаменту і надалі», – прокоментував Роман Лелюк.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]