Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Щомісяця до Центрів надання адміністративних послуг Києва надходить понад 70 тисяч звернень

08 вересня 2017 року, 11:40

Сьогодні у Києві діє 11 центрів і 3 філії із надання адміністративних послуг. Через розвинуту розгалужену систему до Центрів щомісяця надходить понад 70 тисяч звернень від столичних мешканців. У порівняння з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зросла на 23%, адже Центр постійно запроваджує нові послуги та робить їхнє отримання максимально комфортним для киян. Про це інформує апарат Київської міської державної адміністрації.

У Центрі створено зручну систему навігації, облаштовано сучасні дитячі куточки, вдосконалено систему електронної черги та попереднього запису на прийом, запроваджено смс-інформування заявників про стан розгляду справи.

Тільки через офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва з початку 2017 року здійснено 8354 попередні записи на прийом до Центрів надання адміністративних послуг на певну дату та час; зареєстровано 3683 «особистих кабінетів» заявників; надано 2503 послуги в електронному вигляді та 752 електронні консультації; надіслано 297 405 смс-повідомлень заявникам щодо отримання оригіналу документу.

Щоб запобігти утворенню черг у районних Центрах, створено відділ адміністраторів мобільного реагування. Він складається з 43-х адміністраторів, які виїжджають до найбільш завантажених ЦНАПів і допомагають прискорити роботу.

Розвитку та вдосконаленню роботи Центрів надання адміністративних послуг Києва приділяється значна увага, оскільки надання сучасних, якісних сервісів мешканцям столиці – один із важливих пріоритетів столичної влади.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]