Версія для людей із вадами зору

Споживачів із неповіреними чи непридатними лічильниками почали переводити на загальні розрахунки

16 листопада 2016 року, 14:15

Як повідомляє ПАТ «АК «Київводоканал», споживачів із неповіреними чи непридатними лічильниками почали переводити на загальні розрахунки. Уже цього місяця низка таких споживачів отримала платіжки з новими розрахунками.

Попередньо майже тисяча киян отримали повідомлення про непридатність їхніх приладів обліку за результатами державної повірки. «Київводоканал» просив таких абонентів замінити ці лічильники на нові.

Під час контрольного прозвону виявилось, що близько 50-ти мешканців проігнорували звернення та продовжували користування «старими» приладами обліку. Керуючись нормами чинного законодавства, таких споживачів переведено на розрахунки за показаннями загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – за нормами водоспоживання.

«Київводоканал» продовжить розпочату роботу та вкотре закликає клієнтів стежити за станом, а також термінами повірок та експлуатації квартирних приладів обліку холодної води.

Нагадуємо, що повірений лічильник – запорука розрахунків винятково за спожиті обсяги. Заявку на безкоштовну повірку можна оформити за номером контактного центру (044) 202-02-02, на сайті ПрАТ АК "Київводоканал" (кнопка «Лічильники»), або у найближчій точці Центру комунального сервісу. Зареєстроване звернення – гарантія того, що споживач не буде переведений на загальні розрахунки.

Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів у порядку черговості.

Довідково.

Згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на які поширюється державний метрологічний нагляд, підлягають періодичній повірці.

Залежно від типу приладу обліку води (передбачений паспортом) встановлюється міжповірочний строк у 3- 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації лічильника становить від 10 до 12 років.

Якщо квартирний засіб обліку води пропрацював більше 10 років, існує велика ймовірність, що він не пройде повірку. У таких випадках, а також у разі «запотівання», протікання, зупинки лічильного механізму, слід придбати новий лічильник.

Нагадуємо, що при розрахунках за показаннями загальнобудинкового лічильника загальний обсяг спожитої будинком води (не враховуючи сумарні витрати за показниками квартирних лічильників, витрати виконавця, юридичних і фізосіб-підприємців, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку) порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua