Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Столична влада дякує киянам, які продовжують оплачувати комунальні послуги, та нагадує про можливість оплатити комуналку без комісії через міські сервіси

13 квітня 2022 року, 15:07

Попри воєнний стан понад 55% киян продовжують сумлінно оплачувати комунальні послуги. Міська влада дякує жителям столиці, які продовжують регулярно або в міру можливостей оплачувати комунальні послуги, навіть перебуваючи поза межами міста. Всі міські комунальні служби продовжують працювати у штатному  режимі, усуваючи аварії, зокрема, що сталися через обстріли.

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» нагадує, що оплатити комунальні послуги без комісії нині можна через муніципальні сервіси. І закликає всіх, хто має фінансову та технічну можливість, оплатити житлово-комунальні послуги. Від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій на мережах.

Рахунки-повідомлення за березень 2022 року сформовані і в паперовому, і в електронному форматі для оплати онлайн, у відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.

Здійснити оплату можна через особистий кабінет на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/cabinet), мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи (такі як «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та інших), через каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, офіційних Telegram-каналах, муніципальних електронних додатках тощо.

Провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком і скористатись сервісами можна через:

  • розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС: cks.com.ua/remote– для оформлення заявок та отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
  • Skype-зв’язок – для отримання консультацій за всіма питаннями з можливістю обміну скан-копій та фото документів;
  • 0-800-404-407 – безкоштовну телефонну лінію для передачі показань лічильників із мобільного;
  • (044) 354-81-25 та (044) 354-81-28 – стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС cks.com.ua/feedback– для оперативних консультацій;
  • сall-центр: (044)247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань;
  • мессенджер у Facebook на сторінці «Центру комунального сервісу»  www.facebook.com/cks.com.ua– для отримання інформації щодо нарахувань.

Кияни можуть розраховуватися за світло через відділення банків та онлайн-сервіси YASNO: особистий кабінет (https://my.kyiv.yasno.com.ua/), мобільний додаток, viber-бот YASNO-online.

Окремо електронні рахунки в email/ viber/ смс-повідомленні будуть надходити клієнтам, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.

Якщо клієнт користується онлайн-банкінгом (наприклад, Приват24, ПУМБ-online тощо) або платіжними системами (Portmone, iPay тощо), то при введенні особового рахунку буде автоматично відображена сума нарахувань за електроенергію.

Юридичним клієнтам сплатити за розподіл електроенергії можна у приватному кабінеті ПрАТ «ДТЕК «Київські електромережі», або за реквізитами, котрі він надсилає в рахунках: https://biz.ok.dtek-kem.com.ua.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]