Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Столиця активно запроваджує електронні сервіси для ефективного управління містом – Дмитро Загуменний

19 листопада 2018 року, 19:19

Київ активно запроваджує електронні сервіси та сучасні інформаційні технології для більш ефективного та зручного управління містом. Про це зазначив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний під час тематичної зустрічі «Особливості забезпечення діяльності місцевих рад в умовах реформи місцевого самоврядування». Захід відбувся в приміщенні Київської міської державної адміністрації за участю керівників апаратів обласних рад, керуючих справами виконавчих комітетів міських рад – обласних центрів, секретаріату Київради та інших.

«Спеціальний статус Києва як столиці України та особливості здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у місті визначено Законом України «Про столицю України – місто-герой Київ». Цей Закон не лише наділяє Київ додатковими повноваженнями, але й надає місту додаткові функції та обов’язки. Тому ми активно запроваджуємо різноманітні електронні сервіси, аби наше управління столицею було максимально ефективним та зручним, а діяльність міської влади – прозорою та відкритою для киян», – наголосив Дмитро Загуменний.

Він зауважив, що апарат Київської міської державної адміністрації у своєму підпорядкуванні має кілька комунальних підприємств та установ, які забезпечують належну роботу структурних підрозділів виконавчого органу. Зокрема, це  автотранспортне підприємство, що відповідає за організацію транспортного обслуговування, КБУ «Контактний центр міста Києва», який приймає звернення та пропозиції від громадян телефоном 1551, а також через сайт установи, та інші.

«За допомогою спеціального програмного забезпечення керівництво міста може відслідковувати вирішення кожної конкретної проблеми, переглядати статистичну та аналітичну інформацію в реальному часі, використовуючи комп’ютер чи планшет. Це дозволяє нам оперативно отримувати правдиву інформацію від мешканців про проблеми, що існують в місті, та вирішувати їх; визначати пріоритети в своїй роботі, керуючись реальними потребами та побажаннями киян», – наголосив Дмитро Загуменний.

Керівник апарату додав, що серед інших електронних сервісів, які вже реалізовано в столиці, – онлайн запис до дитячого садка, картка киянина, освітня карта міста Києва, онлайн-запис до лікаря, електронний документообіг у структурних підрозділах КМДА та РДА, інші.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]