Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Техобслуговування рекламних засобів на проїжджій частині проводитиметься виключно з 21:00 до 7:00

04 серпня 2016 року, 10:59

Техобслуговування рекламних засобів на проїжджій частині проводитиметься виключно з 21:00 до 7:00.Відповідна норма була схвалена на засіданні робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві.

«Багато скарг від містян та урбаністів на те, що під час технічного обслуговування рекламних засобів створюються затори на дорогах, що перешкоджає дорожньому руху. Тому, є доцільна пропозиція щодо визначення часу проведення таких робіт – з 21:00 до 7:00», – зауважив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Також він озвучив норму щодо заборони заїжджати на пішохідні зони та зелені насадження ремонтними автівками.

Гравці ринку зовнішньої реклами одразу негативно зустріли відповідні пропозиції і наполягали виключно на рекомендаційному рівні внесення відповідних правил.

«Для всіх будуть стандартні правила. Ви щойно сказали, що Державні стандарти носять рекомендаційний характер, тому ви не маєте їх застосовувати, ми ж переконані в зворотному. Якщо ми напишемо «рекомендувати», то ви точно не будете їх дотримуватись», – зауважив Олексій Резніков.

Трактування «обов’язково до виконання» підтримали й члени робочої групи – депутати Київради.

«Як депутат Київради, як голова районної в місті Києві державної адміністрації хочу с жалем повідомити – все, що стосується благоустрою і носить рекомендаційний характер, ніколи не виконується. Я за чіткі правила, які всі зрозуміють і будуть згідно з ними працювати. За правила без можливості маневрування», – заявив Валентин Мондриївський.

Підтримала зазначену норму й народний депутат Наталія Новак.

«Я вважаю, що правила мають носити чіткий юридичний характер. Якщо оператори говорять про форс-мажори, то немає нічого складного в тому, аби поряд із чіткою вимогою прописати, що можливі виключення у разі нагального ремонту. Проте, якщо такі форс-мажорні ситуації будуть траплятися дуже часто, то ми маємо вже оцінювати надійність і безпечність таких конструкцій», – сказала народний депутат.

Після тривалої дискусії відповідні норми були підтримані.

«Робота з технічного обслуговування рекламних засобів, що знаходяться на проїжджій частині, проводиться з 21:00 до 7:00 (окрім аварійних випадків та надзвичайних ситуацій). Заїзд техніки на тротуари та пішохідні зони може здійснюватися за тих же умов», – резюмував Олексій Резніков.

Нагадаємо, в червні 2016 року розпочалося обговорення Проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві», затвердженої рішенням Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]