Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує: показання квартирних лічильників слід передавати з 5-го числа до останнього дня поточного місяця

25 серпня 2020 року, 12:35

Для отримання коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання лічильників з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Про це нагадали в «Центрі комунального сервісу» (ЦКС).

Зокрема, споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Показання лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із зручних дистанційних способів:

  1. Через особистий кабінет ЦКС;
  2. За телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
  3. За 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим):
  • (044) 591-16-26
  • (044) 591-21-12
  • (044) 591-21-25
  • (044) 591-21-28
  • (044) 591-16-41
  • (044) 591-21-15
  • (044) 591-16-21
  • (044) 591-16-24
  • (044) 591-16-29
  • (044) 591-56-02;
  1. При оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги.

Також  у «Центрі комунального сервісу» нагадали, що розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна «карткою киянина» через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному  рахунку-повідомленні.

Важливо, що в період карантинних обмежень пільговий період оплати за комірне триває до кінця місяця.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]