Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує: показники квартирних лічильників слід передавати з 5-го числа до останнього дня поточного місяця

18 травня 2021 року, 15:14

Для отримання коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої і холодної води із 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Про це нагадав комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Зокрема, споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Показники лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із зручних дистанційних способів:

  • через особистий кабінетЦКС;
  • за телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
  • за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 591-16-26, (044) 591-21-12, (044) 591-21-25, (044) 591-21-28, (044) 591-16-41, (044) 591-21-15, (044) 591-16-21, (044) 591-16-24, (044) 591-16-29, (044) 591-56-02;
  • за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань із мобільного: 0 800 404 407. Лінія працює в будні дні з 9:00 до 18:00;
  • через скриньки для передачі показань, які розміщено при вході у сервісні центри: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services;
  • у мобільному додатку, завантажити який можна у App Store та Google Play.

Також у «Центрі комунального сервісу» нагадали, що розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна карткою киянина через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]