Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

У 2017 році в апараті КМДА опрацювали понад 8400 журналістських запитів і запитів на публічну інформацію

04 січня 2018 року, 12:42

Протягом 2017 року до Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло понад 8400 журналістських запитів та запитів на доступ до публічної інформації. Усі запити були вчасно зареєстровані та опрацьовані в Управлінні і за необхідності направлені до належних структурних підрозділів КМДА, комунальних підприємств тощо.

Так, із загальної кількості запитів 3658 – надійшло від представників засобів масової інформації. У середньому протягом 1 робочого дня надходило 15 запитів від ЗМІ.

За формою надходження звернення від ЗМІ розподілилися наступним чином:

-         3642 запити надійшло електронною поштою;

-         4 – поштою;

-         3 – факсом;

-         3 – отримано власноруч від ЗМІ;

-         1 запит через управління документообігу та аналізу службової кореспонденції,

-         5 – через систему електронного документообігу АСКОД.

Найбільша кількість запитів надійшла від телеканалів – 2660 запитів (72,8%). Також запити надходили від інтернет-ЗМІ – 451 (12,3%), друкованих засобів масової інформації – 229 (6,3%), інформаційних агенцій – 215 (5,9%), радіо – 85 (2,3%), видавництв – 2 та інших.

Переважно представників ЗМІ цікавила інформація з теми охорони здоров’я та медичного забезпечення – 789 запитів. Також протягом 2017 року 518 запитів надійшло з теми освіти і науки, 337 запитів – з питань транспортної інфраструктури, 282 запити – щодо будівництва та архітектури, з питань житлово-комунального господарства – 255 запитів, щодо благоустрою – 236 запитів, соціального захисту різних верств населення – 151 запит.

Варто зазначити, що у порівнянні з минулим роком кількість звернень від ЗМІ зменшилася на 364, що становить 10%. Зменшення кількості запитів від засобів масової інформації свідчить про всебічне та своєчасне інформування про актуальні новини, ключові події Києва, оперативне оприлюднення позиції міської влади щодо важливих тем життєдіяльності міста на офіційному веб-порталі Київської міської державної адміністрації. Усі матеріали також поширюються у соціальних мережах Facebook та Twitter, що дозволяє у найкоротші терміни донести актуальну інформацію до широкої аудиторії. Також сторінка КМДА у Facebook дозволяє організувати зворотній зв’язок з громадянами, отримувати побажання, пропозиції, скарги від них тощо, надавати різного характеру консультації та довідкову інформацію.

Окрім того, кількість запитів вдалося зменшити завдяки проведенню поточних та щотижневих брифінгів (кожного понеділка) з актуальних питань за участю керівництва Київської міської державної адміністрації, департаментів, комунальних підприємств. Усі прес-брифінги транслюються на YouTube-каналі Київської міськдержадміністрації. Більше того, на зазначеному каналі оприлюднюються відеоінструкції щодо користування міськими сервісами, відео з інших цікавих і важливих заходів тощо.

Також отримувати актуальну інформацію про життя Києва журналісти можуть шляхом оформлення підписки на розсилання офіційних повідомлень та анонсів від Київської міської державної адміністрації.

Зазначимо, що у 2017 році на інтернет-порталі КМДА та на сторінках у соціальних мережах Facebook та Twitter було опубліковано 3579 новин та анонсовано 491 захід.

Середній показник 2017 року становить понад 16 новин та анонсів протягом робочого дня. Це без урахування інформації, яка оприлюднюється лише у соцмережах і не дублюється на офіційному веб-порталі.

Окрім того, минулого року до Управління надійшло 4773 запити на отримання публічної інформації. У середньому протягом 1 робочого дня надходило 20 запитів. Із них електронною поштою – 2676 запитів; особисто – 814 запитів; через органи влади – 724 запити; поштою – 473 запити; від інших органів, установ, організацій – 51 запит; усно (телефоном) – 30 запитів та 5 запитів факсом.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 3580 запитів. Також запити надходили від юридичних осіб – 1071 запит та від об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 122 запити.

Переважна кількість запитів стосувалась питань, що знаходяться у компетенції:

–       Департаменту земельних ресурсів (перелік вільних земельних ділянок, оренда земельних ділянок, земля для учасників АТО, витяги із земельного кадастру, копії розпоряджень/рішень про виділення земельних ділянок) – 920 запитів;

–       Департаменту містобудування та архітектури (розміщення ТС, майданчиків для харчування, витяги із містобудівного кадастру, дозволи на виконання будівельних робіт, копії розпоряджень про перейменування вулиць, присвоєння поштової адреси, пайові внески), питання реклами – 726 запитів;

–       Департаменту благоустрою та збереження природного середовища (порушення благоустрою, видача контрольної картки, демонтаж ТС, утилізація побутових відходів, озеленення, робота пляжів) – 339 запитів;

–       Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (проведення ремонтних робіт, житловий фонд, комунальне господарство, гуртожитки, створення ОСББ, надання ЖКП, тарифи на ЖКП) – 261 запит;

–       Департаменту комунальної власності (оренда приміщень комунальної власності, нерухомого майна, що належить територіальній громаді (кінотеатри, ринки), приватизація) – 219 запитів;

–       Департаменту транспортної інфраструктури (паспорти маршрутів громадського транспорту, облаштування зупиночних комплексів, робота громадського транспорту, розміщення реклами у транспорті, утримання доріг у належному стані, встановлення дорожніх знаків) – 202 запити.

Відповідно до частини другої статті другої Закону України «Про доступ до публічної інформації» 142 листи було розглянуто відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Станом на 2 січня 2018 року на загальнодержавному порталі http://data.gov.ua як розпорядники інформації зареєстровані 25 структурних підрозділів – окремих юридичних осіб та апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); розміщено 343 набори даних, здійснюється їхнє оновлення.

Також на зазначеному порталі зареєстровані десять районних у місті Києві державних адміністрацій. Загальна кількість розміщених наборів даних РДА – 944.

Користуючись нагодою, Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації висловлює вдячність засобам масової інформації за плідну та конструктивну співпрацю у 2017 році та запевняє у готовності сприяти представникам ЗМІ у здійсненні їхньої професійної діяльності та висвітленні життя столиці у новому 2018 році.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua