Версія для людей із вадами зору

У Києві 30 підприємств та організацій забезпечили вирішення питання з «постачальником останньої надії» та уникнули ризику відключення електроенергії – Петро Пантелеєв (+відео)

22 березня 2019 року, 18:16

Протягом останніх днів у Києві 30-ти підприємствам та організаціям, у тому числі ОСББ, вдалося вирішити питання стабільного постачання електроенергії та уникнути ризику відключення послуги. Вони виконали умови Закону України «Про ринок електричної енергії», забезпечивши розрахунок перед «постачальником останньої надії» та врегулювавши взаємовідносини з новим постачальником. Ми сподіваємося, що інші юрособи також візьмуть із них приклад і не допустять відключення електроенергії. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв під час відкритої наради з представниками підприємств та житлових будинків.

За словами Петра Пантелеєва, у Києві більше 60 споживачів-юридичних осіб, відповідно до умов  Закону України «Про ринок електричної енергії», стали клієнтами «постачальника останньої надії» – державного підприємства «Укрінтеренерго».

Згідно із законом, постачальник «останньої надії» (ПОН) зобов’язаний надавати послуги з постачання електроенергії не більше ніж 90 днів, тобто з 1 січня до 1 квітня. Далі ПОН має ініціювати припинення електропостачання споживачу, якщо за 3 місяці клієнт не вибрав собі постачальника електроенергії та не уклав із ним договір на ринкових умовах. Про це йдеться у частини 9 ст. 64 ЗУ «Про ринок електроенергії».

У нових умовах ринку оператор системи розподілу (ОСР) зобов’язаний негайно виконати припис та припинити електропостачання споживачу, отримавши від постачальника «останньої надії» заявку про відключення споживача. 

«31 березня закінчується договір на поставку електроенергії у багатьох київських клієнтів «постачальника останньої надії». Серед них завод «Маяк», Інститут гідроприладів, Кіностудія імені Олександра Довженка. Також у зоні ризику в Києві знаходяться і житлові організації, зокрема, «Будинок Сервіс 19» (будинок скандально відомого забудовника Войцеховського на Харківському шосе). Але в умовах нового ринку у кожного споживача повинен бути постачальник електроенергії», – пояснює комерційний директор ДТЕК Київські електромережі Олександр Бемм.

Він також закликав усіх споживачів, які отримують електроенергію від ПОН, знайти собі іншого постачальника й укласти з ним постійний договір на поставку на ринкових умовах. За його словами, зробити це необхідно максимально швидко, адже у клієнтів, які не знайшли постачальника, залишається всього тиждень для пошуків. Інакше, ми будемо змушені відключити їх за заявкою від ПОН.

Олександр Бемм підкреслив, що оператор системи розподілу не вирішує самостійно відключати клієнта чи ні, а тільки виконує заявку постачальника. Ця функція є для ОСР за законом «Про ринок електроенергії» такою ж обов’язковою, як і всі інші: розподіляти електроенергію, лагодити і оновлювати мережі та підстанції.

 «На початку тижня ми повідомляли про 64 юридичні особи, що мають ризик відключення електроенергії. Однак у результаті відкритого діалогу та нашої інформаційної роботи вже 30 підприємств вирішили питання. Інші підприємства – на стадії вирішення. Наразі найбільш критичною для нас залишається проблема житлових комплексів на Харківському шосе, 19, 19-А, 19-Б і ми продовжуємо допомагати вирішувати спільно проблему. Адже до відключення залишається лише п’ять робочих днів», – підкреслив Петро Пантелеєв.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua