Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві привітали двохмільйонного клієнта «Центру комунального сервісу», що надає консультації з житлово-комунальних питань (+фото)

12 грудня 2019 року, 14:59

Сьогодні у столиці привітали двохмільйонного клієнта комунального концерну «Центр комунального сервісу», що надає послуги і консультації з питань житлово-комунального господарства. За останні 4 роки кількість наданих консультацій і вирішених питань у ЦКС зросла майже у 5 разів, і наприкінці року прогноз кількості консультацій становить більше 2,3 мільйона. Про це сьогодні заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.

Двохмільйонним зверненням до ЦКС виявився запис на електронну чергу від мешканки Печерського району Владлени. Вона записалася до фахівця для уточнення даних квартирного лічильника гарячої води. Двохмільйонній відвідувачці приготували сюрприз – картку киянина, що дає низку можливостей, зокрема, й оплату комунальних послуг без комісії.

«Сьогодні у киян виникає багато запитань: змінюється законодавство, змінюються взаємостосунки у сфері надання послуг. І прекрасно, що киянам є куди звернутись за абсолютно різними консультаціями. Мережа сучасних і зручних «Центрів комунального сервісу» працює вже понад 4 роки. На сьогодні це 10 центрів та 28 точок доступу у квартальній доступності. У центрах можна отримати консультацію, укласти договір, звірити нарахування, зробити перерахунок. І все в одному єдиному місці. Вам не треба ходити до кожного виконавця послуги окремо», – сказав заступник голови КМДА.

За словами Петра Пантелеєва, функціонування центрів із кваліфікованим персоналом поступово руйнує стереотипи про комунальний сервіс.

«Байдужість і хамство повинні залишитись у минулому. ЦКС – це електронна черга та дистанційне обслуговування, можливість оплатити просто на місці, зручні й комфортні умови співпраці тощо. А головне – мережа постійно вдосконалює свою роботу, реагує на зауваження клієнтів. Цього року «Центр комунального сервісу» допоміг вирішити питання більш як двом мільйонам клієнтів», – заявив заступник голови КМДА.

Привітання двохмільйонного клієнта комунального концерну «Центр комунального сервісу»

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]