Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

У КМДА проведуть моніторинг задоволення запитів ЗМІ та громадян структурними підрозділами міськадміністрації та РДА

13 листопада 2017 року, 12:03

У Київській міській державній адміністрації здійснять моніторинг якості та термінів задоволення запитів, що надійшли від засобів масової інформації, а також громадян безпосередньо до структурних підрозділів КМДА та районних адміністрацій.

Ідеться як про запити ЗМІ, наприклад, щодо коментарів на камеру, запрошень на теле- і радіо ефіри, письмову інформацію різного характеру тощо, так і про запити на доступ до публічної інформації від фізичних, юридичних осіб та об’єднань громадян.

Необхідність здійснення такого моніторингу виникла у зв’язку з тим, що структурні підрозділи міської адміністрації та районні у місті Києві державні адміністрації, комунальні підприємства як окремі юридичні особи є розпорядниками інформації та отримують, реєструють і надають відповіді на запити, що надходять до них безпосередньо від запитувачів. Контроль за задоволенням таких запитів залишається за самими структурними підрозділами та РДА, а управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату КМДА, яке опрацьовує звернення від ЗМІ та запити на публічну інформацію від громадян, позбавлене можливості контролю за виконанням таких запитів.

«Інколи до нас звертаються журналісти чи просто мешканці зі скаргами, що вони не отримали вчасно відповіді на свої запити, їх не задовольняють окремі відповіді або й взагалі їхні листи були не розглянуті. У ході з’ясування обставин виявляється, що ці запити не були зареєстровані в апараті Київської міської державної адміністрації, а безпосередньо надіслані до Департаментів, районних адміністрацій чи КП. Тож ми позбавлені фізичної можливості проконтролювати, як та у які терміни такі запити були опрацьовані та задоволені. Моніторинг, який ми проведемо до кінця поточного року, дозволить проаналізувати ситуацію із виконанням звернень від журналістів та запитів на публічну інформацію від ЗМІ та громадян, виявити проблемні питання та знайти шляхи їхнього вирішення», – зазначила начальник управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату КМДА Катерина Баранова.

Вона наголосила, що за результатами моніторингу для розпорядників інформації заплановано провести тренінги, на яких розглянуть найпоширеніші помилки та допоможуть вирішити проблеми, з якими найчастіше вони стикаються.

 

Довідково.

За 10 місяців 2017 року до управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату КМДА надійшло 6934 запити.

З них 3961 – запит на отримання публічної інформації. Усі запити були зареєстровані в управлінні та направлені на виконання. За формою надходження:

-       електронною поштою – 2182 запити;

-       через органи влади – 624 запити;

-       особисто – 680 запитів;

-       поштою – 409 запити;

-       усно (телефоном) – 24 запити;

-       від інших органів, установ, організацій – 37 запитів;

-       факсом – 5 запитів.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 2959 запитів. Також запити надійшли від юридичних осіб – 882 запити та від об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 120 запитів.

2973 запити отримані від представників засобів масової інформації, з них від телеканалів – 2147; Інтернет ЗМІ – 365; інформаційних агенцій – 184; друкованих ЗМІ – 182; радіо – 79 тощо.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua