Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У листопаді придбати та поповнити Kyiv Smart Card можна буде на всіх станціях метрополітену (+відео)

01 листопада 2019 року, 12:29

У листопаді придбати та поповнити Kyiv Smart Card можна буде на всіх станціях метрополітену. Про це під час прес-брифінгу повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

Він також розповів, що запуск електронного квитка у промислову експлуатацію та повне скасування готівкової оплати проїзду заплановано на квітень 2020 року. Нагадаємо, що е-квиток вже повноцінно працює у громадському транспорті столиці.

«Щодня пасажири здійснюють в середньому 250 тисяч поїздок із допомогою Kyiv Smart Card. А пільговики 460 тисяч разів використовують «Картку киянина» для проїзду. Водночас, потребує вирішення питання перевезення окремих пільгових категорій пасажирів. Зокрема, на державному рівні має бути прийняте рішення щодо компенсації проїзду пільговиків, не зареєстрованих у Києві. Тому КМДА прийняла рішення до цього моменту подовжити можливість сплачувати за проїзд двома способами: як е-квитком, так і засобами оплати старого зразка. Ми продовжуємо вдосконалювати е-квиток, адже він має бути зручним для кожного пасажира», – розповів Юрій Назаров.

Окрім того, серед причин продовження дослідної експлуатації е-квитка – необхідність завершення встановлення турнікетів для зчитування QR-квитків у метрополітені. Це планують зробити до лютого 2020 року.

За словами Юрія Назарова, у лютому всі автомати самообслуговування для продажу та поповнення е-квитка на станціях метро будуть підключені. Відповідно для проїзду в метро та наземному транспорті з лютого можна бути придбати та поповнити тільки е-квиток.

У березні 2020 року планують випустити 100% електронних учнівських квитків.

Запуск електронного квитка у промислову експлуатацію та скасування готівкової оплати проїзду заплановано на квітень 2020 року.

 

Довідково.

Єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні)

Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купити від 1 до 50 поїздок із можливістю заощадити (при купівлі 50 поїздок економія складає 1,5 грн за кожну поїздку).

Купити Kyiv Smart Card можна у касах 10 станцій метро, в автоматах самообслуговування на 13 станціях метро, у фунікулері, у мережі Т-кіосків на зупинках громадського транспорту.

Поповнити Kyiv Smart Card можна у додатку Kyiv Smart City, у касах на 10 станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування на 16 станціях метро, у фунікулері, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Телеграм та Фейсбук.

Одноразовий QR-квиток можна придбати у додатку Kyiv Smart City, у касах метро та автоматах самообслуговування на станціях «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», в Особистому кабінеті киянина, у терміналах самообслуговування Ibox, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot в Телеграм та Facebook.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55), що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]