Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У столиці буде впорядковано розміщення соціальної реклами

24 січня 2022 року, 17:05

У столиці розпочато тестове впорядкування соціальної реклами. Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

«Соціальна реклама не може мати політичної або комерційної мети, не повинна містити посилань на певні бренди та осіб, її мета – привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей. На жаль, більшість соціальних проектів сьогодні не досягають цієї мети. Аби підвищити якість інформаційних кампаній, ми змінили концепцію розміщення соціальної реклами в Києві. Нове впорядкування унеможливить використання соціальної реклами як безкоштовного піару і дасть змогу значущим проєктам стати більш помітними та ефективними», – заявила Оксана Поліщук.

Вона підкреслила, що наразі оброблені заявки на соціальну рекламу від різних громадських об’єднань, компаній, міністерств та відомств. Вже перші ж систематизовані данні показали, що навіть достатньо поважні та потужні організації не мають чіткого плану на рік, а це спричиняє хаос на рекламному ринку. Тому позиція Управління чітка та послідовна: відпрацювати рік за новими правилами, зрозуміти, які є помилки та підводні камені, зробити роботу над помилками та вийти на новий рівень розміщення соціальної реклами в столиці.

Вона також додала, що повна інформація, рекомендації та план щодо розміщення соціальної реклами у місті Києві є у відкритому доступі на сайті Управління з питань реклами КМДА.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]