Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Центрах комунального сервісу розпочали роботу POS-термінали для оплати комунальних послуг

14 грудня 2016 року, 16:08

У 34 точках прийому Центрів комунального сервісу віднині можна оплатити комунальні послуги через POS-термінали. Зазначені точки прийому охоплюють усі 10 районів. Таким чином міська влада розширює спектр зручних і швидких електронних сервісів для оплати «комуналки», які дозволяють оплатити послуги за 5-8 хв. Про це під час тестування роботи терміналів повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«Платіж через термінал займає у середньому 5-8 хвилин. Після успішного проведення транзакції працівник Концерну роздруковує чек із терміналу, квитанцію і робить позначку «з системи роздруковано вірно». Проставляється дата, підпис та печатка. Оформлена таким чином квитанція може бути визнана розрахунковим документом, що особливо важливо для людей, які хочуть мати документальне підтвердження платежів», – сказав Петро Пантелеєв.

У квитанції відображена повна інформація щодо платежу: прізвище та адреса платника, період оплати, назва послуги, сума оплати за послугу та сума додаткової комісії, дані лічильників, назва банку, який здійснює переказ коштів, отримувач платежу та його реквізити (копія квитанції).

«Під час тестового періоду роботи POS-терміналів здійснено 282 платежі. При оплаті послуг Концерну (за платні довідки) додаткова комісія не стягується,  при оплаті житлово-комунальних послуг комісія становить 2%. Але ми зараз працюємо над тим, аби забезпечити платежі через термінали Карткою киянина без додаткової комісії», – зазначила генеральний директор Комунального концерну «Центр комунального сервісу».

За словами Петра Пантелеєва, вже майже 70 тисяч киян користуються електронними сервісами для оплати комунальних послуг через сайти муніципальних підприємств – Центру комунального сервісу та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ).

Адреси  та графік сервісних центрів Концерну, де працюють POS-термінали, можна знайти на сайті Концерну http://cks.kiev.ua/ у розділі «Сервісні центри» з відповідною позначкою. Найближчим часом термінали будуть встановлені у всіх точках прийому споживачів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]