Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У застосунку «Київ Цифровий» триває опитування щодо електронних сервісів столиці

07 березня 2023 року, 11:20

У застосунку «Київ Цифровий» проходить опитування щодо електронних сервісів столиці. Про це повідомив заступник голови КМДА і керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.

«Фідбек користувачів — основа змін та оновлень цифрових сервісів в Києві.  Долучайтесь до нового опитування в «Київ Цифровий» і робіть столицю зручнішою!» – написав Петро Оленич.

Команда застосунку «Київ Цифровий» працює для того, аби містяни завжди могли користуватися електронними сервісами столиці без затримок, проблем та перешкод.

«Команда «Київ Цифровий» постійно працює над тим, щоб застосунок був зручний та відповідав всім потребам сучасного містянина. Такий собі пульт керування розумним містом. Зворотній зв’язок – це головний імпульс розвитку міста та застосунку. На основі звернень користувачів у службу підтримки, ми сформували ключові питання, що допоможуть обрати подальший вектор розвитку» – повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.

Він також розповів, що за два роки існування застосунку 130 тисяч користувачів звертались із пропозиціями покращень та нововведень у службу підтримки міста. З цих звернень команда застосунку вже впровадила можливість переглядати маршрут та графік транспорту онлайн, безконтактно оплачувати проїзд у всіх видах муніципального транспорту, замінили паперові квитки на електронні та запустили англомовну версію застосунку.

З останніх звернень користувачів у службу підтримки команда сформувала ключові питання, що допоможуть обрати подальший вектор розвитку застосунку «Київ Цифровий».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]