Упродовж серпня в Києві демонтовано 641 незаконний рекламний засіб
Упродовж серпня у столиці демонтовано 641 незаконний рекламний засіб. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів більшість – 385 одиниць – демонтована власниками.
Так, упродовж серпня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:
- тимчасова виносна спеціальна конструкція – 93;
- тумба, що стоїть окремо – 16;
- щит, що стоїть окремо – 68;
- банер – 140;
- вивіска – 175;
- кронштейн – 43;
- лайтпостер, що стоїть окремо – 2;
- конструкції на даху – 7;
- холдер – 70;
- електронне табло – 12;
- транспорт – 4;
- щит на фасаді – 7;
- телевізійний екран, що стоїть окремо – 1;
- телевізійний екран на фасаді – 1;
- транспарант-перетяжка над вулицею – 1;
- прапор, прапорець – 1.
«Демонтаж рекламних конструкцій, що встановленні з порушеннями, або тих, у яких закінчився дозвіл, продовжується. Потроху ми крокуємо до реалізації головної мети – гарного міста, вільних від перенасиченої строкатою рекламою вулиць і фасадів будівель. У всьому має бути міра, у кількості рекламних засобів на вулицях нашого міста також», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Станом на кінець серпня у Києві налічується 52 603 рекламних засобів різних типів, із яких без порушень – 12 384. Із усіх 52 603-х наявних засобів: 28 928 – вивіски та кронштейни, 5 597– щити, що стоять окремо (із низ без порушень – 3 972), 2 031 – лайтпостери, що стоять окремо (із них без порушень – 1 503) тощо.
Нагадаємо, що впродовж липня в Києві демонтовано 1 031 незаконний рекламний засіб. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 594 одиниці демонтували власники.
Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Довідково.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.
Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції і долучитися до проекту «Я – інспектор».
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]