Версія для людей із вадами зору

Віталій Кличко: «Отримання адміністративних послуг у столиці стане більш доступним для людей з вадами слуху»

27 серпня 2019 року, 15:56

В одному зі столичних ЦНАПів почали втілювати пілотний проект – встановили нову комунікаційну систему для спілкування з людьми, які мають вади слуху. Про це мер Києва Віталій Кличко написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook та опублікував відео, що демонструє, як працює нова послуга.

«Ми робимо все, аби Київ ставав комфортнішим для його мешканців. Зокрема, це стосується й інклюзивності. Наприклад, тепер більш доступним стане отримання адміністративних послуг для людей із вадами слуху, – зазначив мер. – Система працює наступним чином: якщо людина носить слуховий апарат, то у ЦНАПі вона перемикає його у спеціальний режим. А якщо апарату відвідувач не має, – адміністратор видає спеціальні навушники. Голосове повідомлення, яке чутиме людина, оброблятиметься та підлаштовуватиметься під її індивідуальні слухові характеристики. Люди з повною втратою слуху можуть скористатися послугами сурдоперекладача через комп’ютер. Ця послуга теж безкоштовна», – пояснив Віталій Кличко.

За його словами, нову систему тестують у ЦНАПі, що на Дніпровській набережній і згодом поступово впроваджуватимуть у всіх центрах з надання адмінпослуг у столиці.

«У Києві мережа ЦНАПів нараховує 14 центрів. Протягом кількох останніх років ми змінили філософію і підхід до роботи ЦНАПів і надалі вдосконалюємо їх роботу. Сьогодні столичні центри надають уже понад 150 видів послуг», – підкреслив мер столиці.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua