Версія для людей із вадами зору

ЮНЕСКО вимагає у Києва звільнити буферну зону від зовнішньої реклами

14 липня 2016 року, 15:39

ЮНЕСКО вимагає у Києва звільнити буферну зону від зовнішньої реклами. Про це розповів заступник голови КМДА Олексій Резніков, який був у складі української делегації на 40-ій сесії ЮНЕСКО у Стамбулі.

«Окрім позитивного рішення щодо збереження Софії Київської та Лаври у списку ЮНЕСКО об’єктів Всесвітньої спадщини, ми отримали ще одне революційне рішення. І, на моє переконання, вкрай важливе. У тексті резолюції з’явилося суворе попередження ЮНЕСКО про те, що в буферній зоні не повинно бути зовнішньої реклами. І ми будемо приводити територію у відповідність до вимог організації», – розповів Олексій Резніков.

Він нагадав, що наразі продовжується обговорення проекту змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами. Концепція включатиме, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено увагу безпеці пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху.

Відтак, відстань між сіті-лайтами буде не меншою, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Це тягне за собою скорочення кількості видів конструкцій.

Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей і не має працювати вночі (з 22:00 до 7:00).

Олексій Резніков також зауважив, що такий вид носіїв, як троли (рекламна розтяжка) та холдери взагалі будуть заборонені.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua