Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За три роки в комунальному управлінні зросла ефективність роботи енергетичного комплексу Києва – результати дослідження

06 грудня 2021 року, 16:53

Головною метою дослідження корпоративної репутації КП «Київтеплоенерго» у 2019-2021 рр. стало вивчення змін у ставленні споживачів, працівників та медіа до підприємства, якості надаваних ним послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання, обслуговування та інформування, а також рівня їх вдоволеності роботою столичного теплопостачальника. Дослідження проведене за підтримки USAID Проєкту енергетичної безпеки. Про це інформує КП «Київтеплоенерго».

Перше дослідження корпоративної репутації було проведене у 2019 році після переходу КП «Київтеплоенерго» в управління міської громади. Друге опитування за тією ж методикою фахівці Київського міжнародного інституту соціології провели в 2021 році. В опитуванні взяли участь 1212 респондентів.

Як і два роки тому, цьогорічне опитування клієнтів КП «Київтеплоенерго» показало, що 98% респондентів користуються послугами централізованого опалення, а 2% мають системи індивідуального обігріву (електрообігрів, газовий котел тощо) і при цьому продовжують користуватися послугами централізованого опалення.

Мешканці міста вважають, що «Київтеплоенерго» виконує своє основне зобов’язання – своєчасно подає опалення до будинків (оцінка на рівні 7,2 бали з 10) та інформує про старт опалювального сезону (7 балів). При цьому обидва показники у порівнянні з 2019 роком зросли на 0,5 та 1 бал відповідно за 10-бальною шкалою.

Незважаючи на зношеність теплових мереж, яка сягає 80%, 72% опитаних позитивно оцінюють стабільність надання послуг із теплопостачання. Порівняно з 2019 роком на 10% зменшилась кількість респондентів-споживачів, які зіштовхнулися з проблемами у теплопостачанні.

Також слід відзначити зростання вдоволеності клієнтів оперативністю вирішення цих проблем. Упродовж 2020-2021 рр. «Київтеплоенерго» активно розвиває дистанційні сервіси для клієнтів. Порівняно з 2019 роком частка тих, хто оплачує комунальні рахунки через інтернет, зросла на 23% та сягнула 52% у 2021 році. А частка респондентів, що використовують функціонал особистих кабінетів «Київтеплоенерго» та «Центру комунального сервісу», сумарно перевищила 52%. Серед загального переліку дистанційних сервісів, запроваджених «Київтеплоенерго» з початком карантинних обмежень, найпопулярнішими стали: контрольне зняття показань лічильника (70% від загальної кількості користувачів), опломбування лічильника (14%), розпломбування лічильника (9%), інші сервіси – до 8%.

Спостерігається позитивна динаміка також у репутації підприємства як роботодавця. Порівняно з 2019 роком опитані працівники вище оцінили стабільність, дотримання правил техніки безпеки, графік роботи, медичну допомогу і наявність необхідних для роботи обладнання та інструментів. Серед сильних сторін підприємства працівники відзначили такий аспект, як організація робочого процесу. 84% опитаних працівників відчувають себе частиною великої команди, 93% бачать реальні результати своєї роботи, 92% чітко усвідомлюють цілі та проблеми підприємства. Загалом респонденти відмітили підвищення якості взаємодії між структурними підрозділами підприємства, що має позитивний ефект для злагодженого та оперативного виконання завдань, у тому числі щодо реагування на позаштатні ситуації.

Щодо створення безпечних умов праці в період пандемії COVID-19, 83% працівників зазначили, що підприємство виконало необхідні заходи для безпечної роботи під час карантинних обмежень, тому почувають себе повністю або скоріше безпечно на робочому місці.

Новим завданням репутаційного дослідження у 2021 році стало вивчення ставлення працівників до гендерної проблематики. Загалом у колективі переважають погляди щодо рівних прав і можливостей чоловіків і жінок на підприємстві. «Київтеплоенерго» першим в українській енергетиці створило гендерний комітет, завдання якого – забезпечення рівних прав та можливостей для працівників незалежно від статі. Як свідчить міжнародний досвід, подолання гендерних стереотипів є сприятливим підґрунтям для успішного розвитку підприємства та залучення молодих фахівців.

«Хочу подякувати партнеру USAID ПЕБ, за чиєю допомогою ми можемо бачити очима клієнтів, працівників зміни в компанії, напрямки, де треба докладати більше зусиль. Зрозуміло, є речі, які залежать від нас. Є речі, які від нас не залежать, але чинять безпосередній вплив на нашу роботу. Як наприклад, явища, пов’язані з енергетичною кризою чи карантинними обмеженнями. Але підприємство змінює себе, змінює ставлення світу до себе. Результати дослідження показують, що ми рухаємося в правильному напрямку», – зазначив директор КП «Київтеплоенерго» Вячеслав Бінд.

Коментуючи результати репутаційного дослідження, старший радник з питань енергетики Агентства США з міжнародного розвитку Шукру Богут зауважив, що USAID Проєкт енергетичної безпеки вдруге надає допомогу «Київтеплоенерго» для проведення такого аудиту.

«Проєкт енергетичної безпеки і допомога, що надається, буде продовжена для того, щоб «Київтеплоенерго» успішно оптимізувало теплову інфраструктуру і покращувало управління, а населення отримувало якісні послуги з централізованого теплопостачання», – додав він.

Довідково.

КП «Київтеплоенерго» – найбільше теплопостачальне підприємство в Україні та третє за величиною в Європі. Загальна протяжність тепломереж Києва становить понад 2,7 тис. км. В управлінні «Київтеплоенерго» знаходяться дві теплоелектроцентралі (ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6), майже 200 котелень та близько 3 000 теплопунктів. Штат персоналу – близько 9 тис. працівників. Підприємство перейшло в муніципальне управління у 2018 році.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua