Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б»

04
січня вівторок
12
січня середа
час проведення 18:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 в Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б»

- Заступника директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг (1 посада)

- Начальника відділу логістики доставки документів – адміністратора управління забезпечення діяльності Центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг (1 посада);

- Начальника відділу інформаційного забезпечення та контролю – адміністратора управління забезпечення діяльності Центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг (1 посада);

- Заступника начальника відділу управління персоналом Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг (1 посада);

- Заступника начальника відділу фінансового забезпечення та звітності Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг(1 посада);

- Завідувача сектору опрацювання результатів послуг – адміністратора управління надання адміністративних послуг Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг (1 посада)

  • заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);
  • резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);
  • заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Дата оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті Нацдержслужби – 04 січня 2022 року.

Кінцевий термін прийому документів до 18:00 год. 12 січня 2022 року

за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19-Б, (044)202-60-45

Дата, час і місце проведення конкурсу:

Тестування – 14 січня 2022 року о 10:00 годині

за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 19-б Департамент (Центр) надання адміністративних послуг.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Контролює діяльність відділу інформаційних систем та захисту інформації Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

Координує питання:

-         формування на рівні міста єдиної політики щодо надання адміністративних послуг;

-         підготовки пропозицій та обґрунтування до проекту Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на відповідний рік, проектів бюджету міста;

-         розроблення проектів нормативно – правових актів, в межах повноважень;

-         формування проектів міської програми інформатизації;

-         здійснює методичне забезпечення діяльності Департаменту (Центру), районних центрів надання адміністративних послуг міста Києва щодо захисту інформації;

-         забезпечує адміністрування реєстрів та баз даних адміністративних послуг;

-         відповідає за забезпечення адміністрування доступу до ресурсів локальної мережі та мережі Інтернет, відповідно до посадових обов’язків працівників Департаменту (Центру);

-         організовує технічне обслуговування засобів обчислювальної техніки та засобів зв’язку і телекомунікації в приміщенні Департаменту (Центру);

-         проводить відповідну роботу по забезпеченню Департаменту (Центру) необхідними послугами зв’язку, контроль за роботою внутрішньої АТС.

 Забезпечує:

-                   виконання доручень Київського міського голови, першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків;

-                   підготовку планів та узагальнення показників роботи підпорядкованого структурного підрозділу;

-                   організацію та участь у нарадах, семінарах, засіданнях та інших заходах, що організовуються для розгляду питань, що відносяться до компетенції підпорядкованого структурного підрозділу.

 Розглядає, візує та підписує, в межах своїх посадових обов’язків вихідну кореспонденцію Департаменту.

 Здійснює:

-                   особистий прийом громадян та представників юридичних осіб з питань, віднесених до компетенції підпорядкованого структурного підрозділу;

- співпрацює з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності з питань, що належать до компетенції Департаменту (Центру);

- забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції у підпорядкованому структурному підрозділі Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг;

- забезпечення у межах повноважень збереження інформації з обмеженим доступом, доступ до публічної інформації, яка є в розпорядженні підпорядкованого структурного підрозділу Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг.

Умови оплати праці

посадовий оклад -10600,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

4)     заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

5)     резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

6)     заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- знання сучасних досягнень науки і техніки в інформаційно-комп'ютерних технологіях, технічного обладнання, устаткування та приладів, правил та особливостей їх технічної експлуатації;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

4) Закону України "Про захист персональних даних".

2.

Знання законодавства у сфері

Закон України «Про Національну програму інформатизації»;

постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 № 1352 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації»

постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2019 № 56 «Деякі питання цифрового розвитку»

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу логістики доставки документів – адміністратора управління забезпечення діяльності Центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

-         Здійснення керівництва діяльністю відділу логістики доставки документів, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та сприяє створенню належних умов праці у відділі логістики доставки документів.

-         Планування роботи відділу логістики доставки документів, вносить пропозиції щодо формування плану роботи Департаменту (Центру).

-         Подання на затвердження директору Департаменту (Центру) положення про відділ логістики доставки документів та посадові інструкції працівників відділу, розподіляє обов’язки між ними.

-         Впровадження заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу логістики доставки документів.

-         Координація діяльності працівників відділу логістики доставки документів, розподіл обов’язків між працівниками відділу, контроль якості та своєчасності виконання ними обов’язків.

-         Забезпечення належного виконання завдань і функцій, покладених на відділ логістики доставки документів.

-         Забезпечення виконання доручень Київського міського голови, заступників голови Київської міської державної адміністрації, директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг, заступника директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг, начальника управління забезпечення діяльності Центру.

-         Внесення пропозицій начальнику управління забезпечення діяльності Центру щодо формування плану роботи управління забезпечення діяльності Центру та визначення пріоритетів інноваційного розвитку, враховуючи зміни законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

-         Впровадження необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу логістики доставки документів.

-         Запровадження необхідних заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу логістики доставки документів.

-         Своєчасна передача прийнятих документів до суб’єктів надання адміністративних послуг для розгляду та прийняття рішення.

-         Забезпечення своєчасного прийому від суб’єктів надання адміністративних послуг результатів розгляду звернень.

Умови оплати праці

посадовий оклад -7050,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

7)     заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

8)     резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

9)     заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

4) Закон України «Про очищення влади».

5)Закону України "Про захист персональних даних".

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

1) Закон України «Про адміністративні послуги»;

2) Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу інформаційного забезпечення та контролю - адміністратора управління забезпечення діяльності Центру Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- Здійснення керівництва, у межах повноважень, діяльністю відділу інформаційного забезпечення та контролю.

- Розподілення обов’язків між працівниками Відділу та контроль їх виконання.

- Організація інформаційного забезпечення роботи Департаменту (Центру)надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент (Центр)).

- Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент (Центр).

- Забезпечення висвітлення інформації щодо роботи Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг, графіку прийому, переліку адміністративних послуг, які надаються в Департаменті (Центрі).

- Контролює наявність на інформаційних стендах та інформаційних терміналах актуальної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг , переліку документів, розміру та платіжних реквізитів для оплати платних адміністративних послуг.

- Забезпечення наявності інформації для ведення веб - порталу надання адміністративних послуг м. Києва.

- Організація роботи із засобами масової інформації, в тому числі при проведенні інформаційних заходів.

- Здійснення узагальнення інформації щодо надання адміністративних послуг.

- Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

-                   Бере участь за дорученням керівництва, в роботі конференцій, симпозіумів, семінарів з питань відповідно до компетенції Департаменту (Центру), що проводяться міністерствами, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями.

-                   Подає на затвердження начальнику управління Положення про відділ, посадові інструкції його працівників, здійснює розподіл обов'язків між ними.

-                   Надає пропозиції начальнику управління, щодо призначення на посади, звільнення з посад, своєчасного заміщення вакансій, здійснення заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Відділу.

-                   Вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників Відділу.

-      Звітує начальнику управління про виконання покладених на Відділ завдань та планів роботи.

-                   Забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

-                   Забезпечує у межах повноважень збереження інформації з обмеженим доступом, доступ до публічної інформації, яка є в розпорядженні Відділу.

Начальник відділу інформаційного забезпечення та контролю – адміністратор управління забезпечення діяльності Центру Департаменту (Центру) наділений правами та виконує обов’язки адміністратора відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».

Умови оплати праці

посадовий оклад -7050,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

10)заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

11)резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

12)заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу».

3) Закон України «Про запобігання корупції».

4) Закону України "Про захист персональних даних".

2.

Знання законодавства у сфері

1.)   Закон України «Про адміністративні послуги».

2.)   Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

3.)    Положення, інструкції та інші керівні і нормативні документи з питань надання адміністративних послуг.

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу фінансового забезпечення та звітності Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Здійснює контроль та координацію діяльністю всіх працівників відділу;

В разі відсутності головного спеціаліста відділу виконує його посадові обов’язки;

Забезпечує відображення у документах достовірної та повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

Здійснює контроль:

1) за підготовкою штатного розпису Департаменту (Центру);

2) за підготовкою кошторисів доходів та видатків; планів асигнувань помісячного розпису асигнувань; довідок про зміни кошторисів доходів та видатків; довідок про зміни помісячного розпису кошторисів; замовлення на фінансування;

3) за підготовкою інформації про заробітну плату та чисельності для Департаменту фінансів;

4) за нарахуванням амортизації;

5) своєчасним та у повному обсязі перерахуванням податків і зборів (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

6) підготовка на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державної статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, встановленому законодавством;

7) здійснює аналіз проведених платежів, перерахування податків та зборів, єдиного соціального внеску та взяття зобов’язань в частині недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості та проводить інвентаризацію з дебіторами та кредиторами;

8) здійснює облік фактичних витрат в розрізі кодів функціональної класифікації;

9) перевіряє аналітичні картки обліку;

10) формує журнал головну та звіряє обороти з меморіальними ордерами;

11) формує меморіальні ордери;

12) здійснює наповнення відповідними даними в автоматизованій Єдиній інформаційній системі управління бюджетом міста Києва Департаменту фінансів ВО КМР (КМДА);

13) готує бюджетні запити, паспорта бюджетних програм та звіти по паспортам бюджетних програм в розрізі кодів функціональної класифікації;

14) здійснює наповнення інформацією сайту «Єдиний веб-портал використання публічних коштів»;

15) забезпечує в межах повноважень захист персональних даних;

16) здійснює дотримання законодавства щодо запобігання і протидії корупції у відділі;

17) відповідає за виконання контрольних доручень Київської міської ради, Київської міської державної адміністрації та інших органів;

18) здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об'єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечення виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.

Умови оплати праці

посадовий оклад -6700,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

13)заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

14)резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

15)заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

4) Закону України "Про захист персональних даних"

2.

Знання законодавства у сфері

1) Бюджетний кодекс України;

2) Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»

3) Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

4) Закону України «Про публічні закупівлі».

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу управління персоналом Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

Контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців Департаменту (Центру), які затверджує директор Департаменту (Центру), а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам.

Вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в Департаменті (Центрі).

Забезпечує планування службової кар'єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов'язків.

Здійснює заходи щодо організації конкурсного відбору згідно з Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби затвердженим постановою Кабінету міністрів України.

Узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби.

Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Департаменту (Центру).

Надає консультативну допомогу державним службовцям Департаменту (Центру) у складанні індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності.

Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.

Аналізує кількісний та якісний склад державних службовців.

Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік.

Організовує складення Присяги державного сслужбовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.

Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Департаменту (Центру), посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.

Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Департаменту (Центру).

Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та обчислює стаж роботи та державної служби.

Формує графік відпусток персоналу державного органу, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік.

Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Департаменту (Центру).

У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу державного органу.

Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки.

Умови оплати праці

посадовий оклад - 6700,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

16)заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

17)резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

18)заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

4) Закону України "Про захист персональних даних".

2.

Знання законодавства у сфері

1) Кодекс законів про працю

2) Закон України «Про відпустку»

3) Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами)

4) Порядок проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171;

5) Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640;

6) Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229;

7) постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306 «Питання присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями»

       

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади завідувача сектору опрацювання результатів послуг – адміністратора управління надання адміністративних послуг Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

-         Здійснення керівництва діяльністю сектору опрацювання результатів послуг.

-         Планування роботи сектору опрацювання результатів послуг, вносить пропозиції щодо формування плану роботи Департаменту (Центру).

-         Координація діяльності працівників сектору опрацювання результатів послуг, розподіл обов’язків між працівниками сектору опрацювання результатів послуг контроль якості та своєчасності виконання ними обов’язків.

-         Забезпечення належного виконання завдань і функцій, покладених на сектор опрацювання результатів послуг.

-         Забезпечення виконання доручень Київського міського голови, заступників голови Київської міської державної адміністрації, директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг, заступника директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг, начальника управління надання адміністративних послуг.

-         Організація розгляду працівниками сектору опрацювання результатів послуг звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування у межах повноважень.

-         Надання суб’єктам звернень, працівниками сектору опрацювання результатів послуг, вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку отримання адміністративних послуг.

-         Забезпечує контроль відповідності та повноту даних отриманих результатів розгляду справ, переданих згідно актів прийому – передачі суб’єктами надання адміністративних послуг.

-         Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

-         Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень, надає інформацію про порушення їх термінів розгляду начальнику управління надання адміністративних послуг.

-         Надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

-         Забезпечує у межах повноважень збереження інформації з обмеженим доступом, доступ до публічної інформації, яка використовується при здійсненні покладених обов’язків та виконання першочергових завдань.

-   Забезпечує в межах повноважень захист персональних даних.

-         Забезпечення дотримання працівниками сектору опрацювання результатів послуг правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

-         Подання в установленому порядку пропозиції начальнику управління надання адміністративних послуг щодо призначення, звільнення з посад та переміщення працівників сектору опрацювання результатів послуг, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень.

Умови оплати праці

посадовий оклад -6300,00грн;

надбавки, доплати премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково;

строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

19)заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

20)резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

-         прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-          реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-          підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

-          відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

21)заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

подача додатків до заяви не є обов’язковою;

31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо);

інформація приймається до 1800 год. 12 січня 2022 року виключно через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби за посиланням: https://career.gov.ua

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування.

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце або спосіб проведення співбесіди

з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу

(із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

14 січня 2022 року о 10:00 годині

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Дніпровська набережна,19-Б (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Тарапата Любов Дмитрівна

(044)202-60-45

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта з освітнім ступенем магістр

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.

Стратегічне управління

 - бачення загальної картини та довгострокових цілей;

- здатність визначати напрям та формувати відповідні плани розвитку;

- вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та аналізу державної політики;

- рішучість та наполегливість у впровадженні змін;

– оцінка ефективності на корегування планів

3.

Цифрова грамотність

 - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

4) Закону України "Про захист персональних даних".

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

1) Закон України «Про адміністративні послуги»;

2) Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]