Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» і «В»

18
жовтня четвер
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 в Департаменті земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» і «В»:

-  начальника управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера;

-  головного спеціаліста відділу судової роботи юридичного управління;

- головного спеціаліста відділу правового забезпечення юридичного управління.

 

Умови проведення конкурсу на посаду

начальника управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)(105806)

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

Начальник управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

- Здійснює керівництво діяльності управління, відповідає за виконання покладених на управління  завдань, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між працівниками управління з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності,  проведення державних закупівель.

- Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку, фінансового планування та державних закупівель та забезпечує виконання завдань, покладених на управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності.

- Приймає участь в засіданнях, нарадах, які проводяться директором Департаменту.

- Готує та надає до Департаменту фінансів бюджетні запити до проекту бюджету м. Києва. Планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання, складає кошториси витрат Департаменту та організовує їх фінансування. Вносить зміни до кошторисів та планів асигнувань при необхідності перерозподілу коштів або отриманні додаткового фінансування.

- Забезпечує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, складає та подає квартальну та річну бухгалтерську та  фінансову звітність у встановлені строки у відповідні органи.

- Здійснює контроль за дотриманням порядку оформлення  первинних і бухгалтерських документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; дотриманням фінансової дисципліни; правильністю нарахування та перерахування податків та інших платежів до Державного бюджету; правильністю проведення розрахунків; відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням; цільовим і ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів; дотриманням вимог щодо списання (передачі) рухомого чи нерухомого майна; оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна; стягненням у встановлений термін дебіторської та кредиторської заборгованості; додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг; відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться Департаментом.

- Відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, та інформує директора Департаменту  про встановлені факти порушення бюджетного законодавства.

- Організовує облік товарно-матеріальних цінностей, збереження первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської та фінансової звітності.

- Застосовує в роботі встановлені  сучасні засоби механізації і автоматизації, методи бухгалтерського обліку та фінансової звітності з урахуванням особливостей діяльності Департаменту.

- Забезпечує належне, цільове та ефективне використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів.

- Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам.

- Погоджує кандидатури працівників Департаменту, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно – матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна.

Подає директору Департаменту  пропозиції щодо:

- визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності Департаменту і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

- визначення оптимальної структури управління та чисельності її працівників;

- призначення на посаду та звільнення з посади працівників управління;

- створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних),  інформаційних та трудових ресурсів;

- визначення джерел погашення кредиторської заборгованості;

- притягнення до відповідальності працівників управління за результатами контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

- удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

- організації навчання працівників управління з метою підвищення їх професійно – кваліфікаційного рівня;

- забезпечення управління нормативно – правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, фінансового забезпечення та організації державних закупівель.

- Підписує звітність та документи, які є підставою для:

- перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

- проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

- оприбуткування та списання рухомого та нерухомого майна;

- проведення інших господарських операцій.

- Погоджує проекти договорів, в тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.

- Подає на затвердження паспорти бюджетних програм, формує та надає звіт по виконанню результативних  показників бюджетних програм за даними, наданими відповідальними особами  за виконання результативних показників.

- Контролює протягом бюджетного року організацію та здійснення закупівель.

- Розглядає та розписує листи, заяви, запити, звернення та вирішує порушенні питання  в межах компетенції управління.

- Здійснює контроль за усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства у сфері бухгалтерського,  фінансового обліку, та закупівель за державні кошти.

- Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам.

- Готує зведений звіт по плановому та фактичному фінансуванню за укладеними договорами по заходам Програми використання та охорони земель.

- Контролює роботи з господарського обслуговування Департаменту.

Умови оплати праці

посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів», надбавка до посадового окладу за ранг. Інші надбавки та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

   3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та  оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6)  заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»).

8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.

    

Документи приймаються до 15.00 16 жовтня 2018  року,
м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, кабінет 606 (сектор управління персоналом)

Дата, час і місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а,

18 жовтня 2018 року о 10.00.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Хелімська Тетяна Миколаївна

202 79 89

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

вища економічна, бухгалтерська або фінансова освіта ступеня магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування,  досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.     

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом  MS Office (Word, Excel, Internet), вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення, тощо

2.     

Лідерство

ведення ділових переговорів;

досягнення кінцевих результатів;

3.     

Прийняття ефективних рішень

ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

вміння працювати при багатозадачності;

4.     

Комунікації та взаємодія

співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

5.     

Управління організацією роботи персоналом

організація і контроль роботи;

вміння розв’язання конфліктів;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України

Закону України «Про державну службу»

Закону України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Бюджетний Кодекс України, Податковий кодекс України.

Закони України: «Про державну службу»; «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»; «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;  «Про публічні закупівлі»; «Про відкритість використання публічних коштів».

Постанови Кабінету Міністрів України: «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»; «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»; «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».

Накази Міністерства Фінансів України: план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі;  типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язання розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів; національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі; про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету; порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів; порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядника бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби; порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ; правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання; порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами, загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування.

 

Умови проведення конкурсу на посаду

головного спеціаліста відділу правового забезпечення юридичного управління
Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В») (105799)

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Головний спеціаліст відділу правового забезпечення юридичного управління Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

- Забезпечує реалізацію державної правової політики в галузі земельного, цивільного, господарського, адміністративного, трудового та іншого законодавства, законодавства про державну службу, а також захист законних інтересів Департаменту, Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови в межах компетенції Департаменту.

- Сприяє правильному застосуванню законодавства в Департаменті, інформує заступника директора – начальника юридичного управління про необхідність вжиття заходів щодо скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства.

- Узагальнює практику застосування законодавства, у тому числі разом із структурними підрозділами Департаменту, готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства, подає їх на розгляд заступнику директора – начальнику юридичного управління для вирішення питання стосовно необхідності внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови та внесення їх в установленому порядку до органів, уповноважених приймати такі акти.

- Здійснює розробку, редагування та правову експертизу проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови з питань, що віднесені до компетенції Департаменту, які мають загальний чи локальний характер та застосовуються неодноразово, готує письмові висновки чи зауваження до них.

- Здійснює правову експертизу проектів нормативно-правових актів, розроблення і редагування проектів нормативно-правових актів, які підлягають візуванню заступником директора – начальником юридичного управління.

- Забезпечує правильне застосування нормативно-правових актів, подає заступнику директора – начальнику юридичного управління пропозиції щодо вирішення правових питань діяльності Департаменту.

- Здійснює перевірку правової відповідності проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови (в разі подання або погодження їх Департаментом) з земельних питань, зокрема:

- про надання (передачу) земельних ділянок у користування (власність) або про відмову в наданні (передачі) земельної ділянки, вилучення (викупу) земельних ділянок, надання земельних ділянок у постійне користування, поновлення договору оренди земельної ділянки або відмову в його поновленні, продаж земельних ділянок;

- про внесення змін, відміну рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови про припинення права користування земельними ділянками, розірвання договорів на право тимчасового користування землею, договорів оренди земельних ділянок.

- Перевіряє відповідність законодавству проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, іншої документації із землеустрою щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками, права оренди земельних ділянок, продажу земельних ділянок, матеріалів по внесенню змін, визнання такими, що втратили чинність, про відміну рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови, матеріалів по припиненню права користування земельними ділянками, розірвання договорів на право тимчасового користування землею, договорів оренди земельних ділянок, проектів договорів, які візуються чи підписуються директором Департаменту.

- Сприяє своєчасному вжиттю заходів за окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами судів усіх рівнів, відповідними документами інших правоохоронних та контролюючих органів, а також органів державної виконавчої служби.

- Здійснює аналіз законодавчих та інших нормативно-правових актів, рекомендацій органів юстиції, роз’яснень Пленуму Верховного Суду, рішень Конституційного суду України, узагальнює практику застосування чинного законодавства, готує та подає пропозиції щодо вдосконалення роботи юридичного управління на розгляд заступнику директора – начальнику юридичного управління.

- Організовує облік і зберігання законодавчих та інших нормативних актів з використанням сучасних технічних засобів та здійснює їх кодифікацію і систематизацію, в тому числі з використанням інформаційно-аналітичних правових програмних комплексів.

- Доводить до відома керівництва та працівників Департаменту інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, рекомендації органів юстиції, роз’яснення Пленуму Верховного Суду, рішення Конституційного суду України тощо, яка стосується діяльності Департаменту.

- Готує відповіді на запити і листи правоохоронних, контролюючих та інших органів, а також бере участь у розгляді запитів на отримання публічної інформації та звернень фізичних та юридичних осіб.

- Організовує облік і зберігання законодавчих та інших нормативних актів з використанням сучасних технічних засобів, здійснює їх кодифікацію і систематизацію.

- Бере участь у заходах по підвищенню кваліфікації працівників відділу для більш ефективного виконання покладених на нього завдань.

- Надає методичну та консультативну допомогу з правових питань працівникам інших структурних підрозділів Департаменту.

- На головного спеціаліста відділу можуть бути покладені функції державного реєстратора прав на нерухоме майно щодо державної реєстрації речових прав на земельні ділянки та їх обтяжень.

- У разі покладення таких функцій головний спеціаліст також:

- формує реєстраційні справи у паперовій формі та забезпечує їх передачу до суб’єкта зберігання;

- приймає заяви щодо видачі та видає документи, пов’язані з державною реєстрацією речових прав та їх обтяжень;

- забезпечує належне зберігання та використання печатки державного реєстратора.

- За дорученням директора Департаменту та заступника директора – начальника юридичного управління представляє інтереси Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департамент у всіх загальних, господарських, адміністративних місцевих та апеляційних судах, а також у Верховному Суді.

- Виконує інші функції за дорученням керівництва.

Умови оплати праці

посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів», надбавка до посадового окладу за ранг. Інші надбавки та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

   3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та  оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6)  заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»).

 

Документи приймаються до 15-00 17 жовтня 2018  року,
м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, кабінет 606 (сектор управління персоналом).

Дата, час і місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а,

19 жовтня 2018 року о 10.00.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Хелімська Тетяна Миколаївна

202 79 89

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

вища за напрямом підготовки «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

-

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

 

6.     

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом  MS Office (Word, Excel, Internet), вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення, тощо

7.     

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді;

вміння ефективної координації з іншими;

8.     

Особистісні компетенції

ініціативність, контроль емоцій, комунікабельність, дисциплінованість, відповідальність, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України

Закону України «Про державну службу»

Закону України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Земельного кодексу України;

Цивільного кодексу України;

Господарський кодекс України;

Цивільний процесуальний кодекс України;

Господарський процесуальний кодекс України;

Кодекс адміністративного судочинства України

законів України:

«Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про державну експертизу землевпорядної документації», «Про оренду землі», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ»

 

Умови проведення конкурсу на посаду

головного спеціаліста відділу судової роботи юридичного управління
Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В») (5 посад)
(105800, 105801, 105802, 105803, 105804)

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Головний спеціаліст відділу судової роботи юридичного управління Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

- за дорученням директора Департаменту та заступника директора – начальника юридичного управління представляє інтереси Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департамент у всіх загальних, господарських, адміністративних місцевих та апеляційних судах, а також у Верховному Суді;

- за дорученням начальника відділу судової роботи:

- вживає заходів щодо досудового врегулювання спорів та звертається від імені Департаменту з претензіями та позовами до юридичних та фізичних осіб;

- готує проекти позовів Київської міської ради відповідно до компетенції, та направляє позови, погоджені у встановленому порядку з управлінням правового забезпечення діяльності Київської міської ради, до суду;

- здійснює своєчасну підготовку та надіслання до судових органів процесуальних документів, передбачених процесуальним законодавством;

- здійснює оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, постанов, ухвал судів, подання заяв про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення або розстрочення виконання судових рішень, подання заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами, заяв про встановлення або зміну способу або порядку виконання судових рішень;

- сприяє своєчасному вжиттю заходів за окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами ухвалами судів усіх рівнів, відповідними документами правоохоронних та контролюючих органів, а також органів державної виконавчої служби;

- готує відповіді на запити і листи правоохоронних, контролюючих та інших органів, а також бере участь у розгляді запитів на отримання публічної інформації та звернень фізичних та юридичних осіб;

- організовує облік і зберігання законодавчих та інших нормативних актів, з використанням сучасних технічних засобів, здійснює їх кодифікацію і систематизацію;

- бере участь у заходах по підвищенню кваліфікації працівників відділу судової роботи юридичного управління для більш ефективного виконання покладених на нього завдань;

- надає методичну та консультативну допомогу з правових питань працівникам інших структурних підрозділів Департаменту;

- виконує інші завдання та доручення керівництва.

Умови оплати праці

посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів», надбавка до посадового окладу за ранг. Інші надбавки та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та  оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»).

 

Документи приймаються до 15:00 17 жовтня 2018 року,
м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, кабінет 606 (сектор управління персоналом).

Дата, час і місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а,

19 жовтня 2018 року о 10.00.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Хелімська Тетяна Миколаївна

202 79 89

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

вища за напрямом підготовки «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

-

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

 

9.     

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом  MS Office (Word, Excel, Internet), вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення, тощо

10.                        

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді;

вміння ефективної координації з іншими;

11.                        

Особистісні компетенції

ініціативність, контроль емоцій, комунікабельність, дисциплінованість, відповідальність, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України

Закону України «Про державну службу»

Закону України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Земельного кодексу України;

Цивільного кодексу України;

Господарський кодекс України;

Цивільний процесуальний кодекс України;

Господарський процесуальний кодекс України;

Кодекс адміністративного судочинства України

законів України:

«Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про державну експертизу землевпорядної документації», «Про оренду землі», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ»

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]