Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про добір на період дії карантину на вакантру посаду заступника начальника відділу аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

22
вересня вівторок
25
вересня п'ятниця
час проведення 16:45

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Заступник начальника відділу аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян  апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Посадові обов’язки

Організація та координація роботи відділу у межах делегованих начальником відділу повноважень, виконання обов’язків в разі його відсутності.

Забезпечення необхідних умов належного контролю за дотриманням визначених актами законодавства та дорученнями Київського міського голови порядку, термінів та вирішенням питань, порушених у зверненнях громадян, що зареєстровані управлінням, у разі необхідності підготовка проєкта додаткового доручення.

Участь у перевірках стану роботи з розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  та районних в місті Києві державних адміністраціях, за результатами їх проведення підготовка інформації керівництву.

Підготовка щотижня за дорученням начальника відділу нагадування про невиконані доручення на звернення громадян, які надійшли з органів влади вищого рівня, від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів, та поставлених ними на контроль, а також доручення, які потребують виконання на наступному тижні.

Забезпечення підготовки за дорученням начальника відділу інформації начальнику управління  про факти порушення дисципліни при розгляді звернень громадян у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністраціях, і вживає відповідні заходи.

Участь у проведенні виїздного дня контролю, за результатами їх проведення підготовка інформації начальнику управління.

Контроль за здійсненням реєстрації та відправлення вихідної кореспонденції за підписом Київського міського голови у межах компетенції.

Підготовка начальнику відділу аналітичної, довідкової та іншої інформації, пов’язаної з розглядом звернень громадян, що надходять на адресу Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації та керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для інформування керівництва управління.

Надання практичної та методичної допомоги співробітникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій з питань, що відносяться до компетенції відділу.

Забезпечення сканування нагадувань, які надійшли з органів державної влади, прикріплює їх  до реєстраційно-контрольних карток модуля «Звернення громадян» інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва»

Умови оплати праці

1) посадовий оклад заступника начальника відділу складає 6700,00 гривень відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2020 році, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 16);

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до законодавства з питань державної служби.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби https://career.gov.ua:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CоV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;    

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається з 22 вересня до 15.45 годин  25 вересня 2020 року включно.

Адресат: управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Шанаєва Тетяна Валентинівна, тел. +38 (044) 202-75-31,
e-mail: [email protected]

Вимоги

1.  Освіта

Вища, ступінь вищої освіти не нижче магістра у галузі знань «Право».

2.  Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.  Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]