Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про добір на період дії карантину з призначення на вакантну посаду державного реєстратора відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В») (на період відпустки основного працівника)

04
вересня п'ятниця
час проведення 15:00

Оголошення на порталі вакансій НАДС

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Державний реєстратор відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1») (на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника)

Посадові обов’язки

  • прийом реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи від  державних реєстраторів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації;
  • забезпечення формування, ведення обліку реєстраційних справ та здійснення контролю за обсягом і рухом в одиницях обліку;
  • фіксація в журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ факту формування реєстраційних справ, надходження (вибуття) реєстраційної справи у разі передачі реєстраційної справи від (до) іншого суб’єкта, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, надходження документів для долучення до реєстраційної справи;
  • забезпечення зберігання реєстраційних справ у паперовій формі у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • передача реєстраційної справи між суб’єктами, що забезпечують зберігання реєстраційних справ, у випадках встановлених законодавством;
  • забезпечення доступу до документів реєстраційної справи відповідно до статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  • після зведення описів справ постійного зберігання  - відбір реєстраційних справ, строки зберігання яких закінчилися, та включення їх до акту про вилучення для знищення;
  • прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;
  • здійснення інших завдань та доручень визначених керівництвом Департаменту з питань реєстрації.

Державний реєстратор відділу формування та обліку реєстраційних справ є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

  •  посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;
  •  надбавки,  доплати,  премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».  

Інформація про строковість призначення на посаду

  • на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.
  • на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника.

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби https://career.gov.ua:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

Особа, яка виявила бажання участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 15:00 години 04 вересня 2020 року включно.

Адресат: Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Бондирєва Наталія Юріївна – завідувач сектору управління персоналом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

(044) 489-87-82
[email protected]

Вимоги

1

Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю – правознавство.

2

Досвід роботи

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]