Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про добір на період дії карантину з призначення на вакантну посаду начальника відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - посада державної служби категорії «Б»

18
січня понеділок
21
січня четвер

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Начальник відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - посада державної служби категорії «Б»

Посадові обов’язки

здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на відділ. Вносить директору Департаменту пропозиції про удосконалення структури відділу та про заохочення працівників відділу;

забезпечує здійснення організаційного, інформаційного, аналітичного забезпечення діяльності Департаменту, координує організаційні питання та взаємодіє зі структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

забезпечує формування перспективних (річних), поточних (квартальних), оперативних (тижневих) планів роботи Департаменту та звітів про їх виконання;

організовує особистий прийом громадян директором Департаменту, забезпечує його реєстрацію та облік;

забезпечує належне ведення діловодства, дотримання працівниками відповідного порядку роботи із службовими документами та їх зберігання. Забезпечує реєстрацію та зберігання наказів з основної діяльності Департаменту;

 організовує та контролює своєчасний розгляд працівниками звернень громадян, які надходять поштою та на електронну адресу Департаменту відповідно до вимог чинного законодавства. Організовує розгляд та здійснює контроль за своєчасним і якісним опрацюванням запитів та звернень народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

забезпечує контроль за проходженням документів з грифом «Для службового користування»;

здійснює контроль за термінами проходження і виконання службових документів, готує номенклатуру справ, аналітичні довідки, звіти. Забезпечує систематизацію та збереження документів і справ в Департаменті та передавання їх для архівного зберігання;

 виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад – 7 050 грн

 Надбавка до посадового окладу за ранг, інші надбавки та премії, додаткові стимулюючі виплати у вигляді надбавки за інтенсивність праці – відповідно до законодавства.

Інформація про строковість призначення на посаду

 На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

 Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби (відповідно до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 688) (далі – Порядок):

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку;

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

 Додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

 Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 Інформація приймається до 21 січня 2021 року включно, виключно через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Шахова Тетяна Віталіївна

(044) 235-05-01

kadry[email protected]

Вимоги

1.

Освіта

 повна вища освіта ступеня магістр, спеціаліст

2.

Досвід роботи

 досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

 вільне володіння державною мовою

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]