Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про добір на вакантну посаду головного спеціаліста-юрисконсульта Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника або її фактичного виходу на роботу) шляхом укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину

04
серпня вівторок
07
серпня п'ятниця
час проведення 15:45

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Управління з питань реклами
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 04 серпня 2020 року17-ОД

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст - юрисконсульт Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1») (тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника або її фактичного виходу на роботу)

Посадові обов’язки

До основних завдань за вакантною посадою,  стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення, належить:

Організація та координація правової роботи в Управлінні.

Здійснення:

- підготовки проектів нормативно-правових та розпорядчих актів, що стосуються сфері діяльності Управління;

- розгляду проектів нормативних актів, що надійшли на погодження, з питань, що належать до компетенції Управління;

- правової експертизи нормативно-правових та розпорядчих актів.

- роботи, пов'язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Управління, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників структурних підрозділів;

- представництва інтересів в судах та інших органах за напрямком роботи Управління, а за дорученням голови Київської міської державної адміністрації та його заступників – інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його структурних підрозділів.

Організація:

- претензійної та позовної роботи, контролю за її проведенням, а також ведення журналу обліку позовних заяв та претензій;

- перегляду нормативно-правових актів та інші документи з питань, що належать до компетенції Управління, з метою приведення їх у відповідність із законодавством.

Проводити роботу з підготовки пропозицій начальнику Управління щодо перегляду, внесення змін і доповнень або визнання такими, що втратили чинність, нормативно-правових та розпорядчих актів Київської міської ради, її виконавчого органу та Управління, з метою приведення їх до вимог чинного законодавства.

Участь:

- у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження державної та комунальної власності, соціального захисту працівників Управління;

- у засіданнях, нарадах, семінарах, курсах та інших заходах з правових та кадрових питань.

Надавати консультації працівникам Управління та підпорядкованого комунального підприємства, а також необхідну правову допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень, що надходять до Управління.

Аналізувати матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами  перевірок, ревізій, аудитів, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан  дотримання законності, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень.

Здійснювати методичне керівництво правовою роботою в Управлінні, на підприємстві, що належить до сфери його управління, перевіряти стан правової роботи та подавати пропозиції на розгляд керівника щодо її поліпшення, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності органу.

Здійснювати підготовку проектів листів-відповідей на запити органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та звернення громадян, з питань, що відносяться до його компетенції.

Організовувати підготовку та візування наказів Управління щодо надання та відмову у наданні пріоритетів, надання погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності, демонтажу рекламних засобів, вивісок та реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад головного спеціаліста - юрисконсульта Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 5500,00 гривень відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2020 році, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 16);

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до законодавства з питань державної служби.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства або до дня фактичного виходу основного працівника з відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. 

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби https://career.gov.ua:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається з 04 серпня до 15 години 45 хв. 07 серпня 2020 року включно.

Адресат: Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Петрушенко Юлія Анатоліївна - головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та звітності Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на якого покладені обов’язки спеціаліста з питань персоналу;

телефон: +38 (044) 481-47-21;

e-mail: [email protected].

Вимоги

1

Освіта

Ступінь вищої освіти – не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юриста

2

Досвід роботи

Не обов’язково

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]