Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Про проведення 25 червня 2018 року торгів на право розміщення об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві

19
вересня середа
  1. Згідно наказу № 02-с від 22 лютого 2018 року комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошує про проведення електронних торгів на право розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі в місті Києві.
  2. Електронні торги будуть проведені ТОВАРНОЮ БІРЖЕЮ «ПЕРСПЕКТИВА-КОММОДІТІ» 25 червня 2018 року о 10:00, 11:00, 12:00 та 13:00 годинах на електронному торговому майданчику за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

Для участі в торгах суб’єкти господарювання (безпосередньо керівники юридичної особи, фізичні особи – підприємці) або уповноваженні ними особи подають заяву на участь у торгах в електронному вигляді за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/ або в паперовому вигляді до Центру надання адміністративних послуг м. Києва, згідно графіку роботи Центру, за адресою: Дніпровська набережна, 19 Б.

Строки прийому заяв (в електронному або паперовому вигляді):

- початок прийому – 13 червня 2018 року з 1400;

- кінцевий термін – 20 червня 2018 року до 1800.

Строки оплати гарантійного внеску з 13.06.2018р. до 20.06.2018р. (включно) у розмірі згідно з Додатком 1.

Строки оплати реєстраційного внеску з 13.06.2018р. до 20.06.2018р. (включно) у розмірі згідно п. 9.2.

  1. Предмет торгів: право на розміщення об’єктів сезонної торгівлі, відповідно до переліку, наведеному в Додатку 1.
  2. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями торгів, здійснюють розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва після укладення договору щодо розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі відповідно до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, затвердженого розпорядженням Виконавчого органу Київради (КМДА) № 300 від 02.04.2015р. зі змінами та доповненнями, та договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідно до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради».
  3. Основні вимоги до провадження торгівлі об’єктами сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

5.1. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями торгів, зобов'язані мати наступні документи:

5.1.1. документ про взяття на облік як платника податку;

5.1.2. документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником;

5.1.3. інформаційний талон про сплату пайової участі (повинен бути розміщений на фасаді об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі);

5.1.4. договір щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин»;

5.1.5. документ, що підтверджує сплату по договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

5.2. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів в об’єктах сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, на товари, одержані для продажу, повинні мати:

5.2.1. документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти тощо із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);

5.2.2. документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни-експортера і українською або російською мовою та завірені печаткою суб'єкта господарювання, від якого одержані ці товари);

5.2.3. копії гігієнічних висновків;

5.2.4. ярлики (цінники) або покажчики цін;

5.2.5. санітарну книгу продавця.

5.3. Суб’єкти господарювання, що провадять торгівлю в об’єктах сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі повинні дотримуватись вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833 та Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 300 від 02.04.15 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2016 № 489 «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність.

5.4. У разі виявлення встановлення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі не в зазначеному договором місці та/або встановлено з порушення правил дорожнього руху України та інших законів і нормативно-правових актів України, у разі виявлення факту використання місця не за цільовим призначенням, встановлення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на газонах, клумбах в парках, скверах тощо, та здійснення пошкоджень зелених насаджень, а також у разі недотримання правил торгівлі договір буде достроково розірвано.

  1. Термін розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з з моменту підписання договору по 15 жовтня 2018 року.
  2. Строк та порядок внесення кінцевої ціни предмету торгів.

7.1. Плата за утримання та облаштування об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі сплачується переможцем торгів на рахунок КП «Міський магазин» повною сумою єдиним платежем протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання сторонами договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

7.2. Гарантійний внесок, який був внесений для участі в торгах, зараховується, як частина, або вся сума платежу, зазначеного у договорі.

Якщо сума гарантійного внеску є меншою ніж сума договору, суб’єкт господарювання зобов'язаний сплатити обсяг коштів, яких не вистачає, протягом 10 робочих днів з дати підписання договору.

7.3. Після укладення договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з комунальним підприємством «Міський магазин» суб’єкт господарювання зобов’язаний укласти договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року №56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62.

7.4. За умовами продажу лоту об’єкт сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі облаштовується наметом (відповідно до архетипу Додатку 4), при цьому пайова участь сплачується безпосередньо переможцем за рахунок власних коштів.

Зверніть увагу! Сайт http://dprp.kga.gov.ua/ буде функціонувати тільки для відображення карти. На даному сайті підприємці можуть візуально (на карті) ознайомитися с місцем розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі натиснувши зліва на значок де зображений «торговий намет» - без реєстрації!!! Реєстрація для участі в торгах та самі торги будуть проводитись на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

  1. Для участі у торгах заявнику потрібно зареєструватися на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті», ознайомитися з Правилами проведення торгів на право розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві на Товарній біржі «Перспектива-Коммодіті» та договором приєднання за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

8.1. Процес реєстрації проходить на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/ (пошагова інструкція згідно Додатку 2) :

8.2. Зверніть увагу! В графі «Банківські реквізити для повернення гарантійного внеску» необхідно вказати саме розрахунковий (поточний) рахунок. Картковий або депозитний рахунок не приймаються.

  1. Для участі в торгах необхідно сплатити гарантійний та реєстраційний внесок.

9.1. Гарантійний внесок сплачується з 13.06.2018р. до 20.06.2018р. (включно) у розмірі згідно Додатку 1 на розрахунковий рахунок КП «Міський магазин» за наступними реквізитами:

9.1.1. р/р № 26005014300401 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК» м. Київ

9.1.2. МФО 300346;

9.1.3. код ЄДРПОУ одержувача 36927573;

9.1.4. призначення платежу: сплата гарантійного внеску за участь у проведенні торгів на право використання торгового місця за лот №___ з ПДВ, Прізвище, Ім’я, По-батькові.

9.2. Реєстраційний внесок сплачується з 13.06.2018р. до 20.06.2018р. (включно) у розмірі 200 гривень 00 копійок на розрахунковий рахунок Товарної біржі «Перспектива-Коммодіті» за наступними реквізитами:

9.2.1. п/р № 26006000166001 в ПАТ "БАНК АВАНГАРД",

9.2.2. МФО 380946

9.2.3. код ЄДРПОУ одержувача 37732456.

  1. Проведення електронних торгів на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

10.1. Інформація про час початку та тривалість торгів оприлюднюється в оголошенні про проведення торгів на головній сторінці електронного торгового майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

10.2. Учасники, які отримали допуск до участі у торгах, запрошуються до участі в торгах шляхом надсилання ТБ «Перспектива-Коммодіті» на їх поштову скриньку, вказану при реєстрації, повідомлення про час проведення торгів та посилання на сторінку відкритих торгів.

10.3. Учасники, на сторінці відкритих торгів обирають лот, у якому будуть приймати участь у торгах за номером лоту або номером об’єкту продажу.

10.4. Крок торгів становить 10% від попередньої ціни лоту.

10.5. Учасники мають право протягом 15 хвилин надати свої цінові пропозиції на сторінці проведення торгової сесії. При цьому, кожна з додаткових цінових пропозицій, наданих учасниками торгів, повинна перевищувати попередню не менше, ніж на крок торгів, що становить 10 відсотків від попередньої ціни лота.

10.6. Строк проведення торгів (тривалість торгової сесії) – проміжок часу, протягом якого Учасники можуть подавати цінові пропозиції. У разі виникнення спору, відносно часу внесення цінової пропозиції, приймаються до уваги показники часу, які містяться на веб-сайті ТБ «Перспектива-Коммодіті» (https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/) електронних торгів. Тривалість торгової сесії становить 15 хвилин.

10.7. Якщо пропозиція внесена за 5 хвилин до закінчення торгової сесії, то час проведення торгів продовжується на 10 хвилин і так доти, поки не буде виявлено переможця торгів. Торги вважаються закінченими у разі, якщо в останні 5 хвилин не було подано жодної цінової пропозиції.

10.8. У разі, якщо один Заявник є Учасником по декільком лотам, торги за якими визначено в один час – Учасник повинен надавати свої цінові пропозиції паралельно шляхом відкриття по кожному лоту окремої торгової сесії.

10.9. Переможцем торгів визначається учасник, що запропонував найвищу ціну на час завершення торгів.

10.10. Звертаємо Вашу увагу, що торги по декільком об’єктам сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі можуть здійснюватися одночасно.

  1. Після закінчення торгів по лоту переможець у власному персональному кабінеті в ЕТС (Електронна торговельна система) роздруковує протокол, в якому відображаються результати торгів. Якщо переможець торгів не має можливості роздрукувати протокол, то він звертається до ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська, 14, та отримує протокол і рахунок на сплату послуг ТБ «Перспектива-Коммодіті».

Переможець торгів має надати ТБ «Перспектива-Коммодіті» разом з протоколом заповнену анкету-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу. Завантажити анкету можна за посиланням http://e-commodity.fbp.com.ua/AlgorithmKMDA.aspx

  1. Оплату послуг ТБ «Перспектива-Коммодіті» за проведення торгів здійснює переможець торгів відповідно до умов договору приєднання на підставі рахунку ТБ «Перспектива-Коммодіті».
  2. Переможець зобов’язаний протягом двох робочих днів з дня проведення торгів сплатити рахунок ТБ «Перспектива-Коммодіті» за надані послуги з проведення торгів, підписати протокол та надати його ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська, 14.
  3. Протягом десяти робочих днів після оприлюднення інформації про результати торгів, переможець торгів повинен укласти з КП «Міський магазин» договір щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.
  4. КП «Міський магазин» протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання від товарної біржі протоколів про результати торгів повертає гарантійні внески особам, які брали участь у торгах, однак не були визначені переможцями.
  5. Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на торгах відмовився від підписання протоколу про результати торгів або не уклав договір з КП «Міський магазин» щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на умовах, зазначених в документації торгів, та не допускається до наступних торгів.

Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».

  1. Контактні телефони: моб. (067) 326-08-62, (067) 383-20-82.
Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13