Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного економіста відділу моніторингу виконання бюджету Бюджетного управління Департаменту фінансів КМДА

10
жовтня середа
час проведення 11:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648), наказу Департменту фінансів ВО КМР (КМДА) від 21.09.2018 № 83 оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного економіста відділу моніторингу виконання бюджету Бюджетного управління.

Умови
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного економіста відділу моніторингу виконання бюджету Бюджетного управління Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(1 посада)

 Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний економіст:

у межах повноважень відділу бере участь у проведенні моніторингу виконання бюджету м. Києва, динаміці виконання дохідної та видаткової частини бюджету м. Києва в розрізі загального та спеціального фондів;

здійснює контроль за затвердженням паспортів бюджетних програм районними в м. Києві державними адміністраціями, готує відповідний наказ про їх затвердження;

узагальнює матеріали відповідно до рішення Київради від 29.10.2009 № 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у м. Києві";

готує інформацію щодо виконання бюджету м. Києва з подальшим розміщенням на офіційному веб-порталі Київської міської влади;

бере участь у розробці та підготовці матеріалів по затвердженню та внесенню змін до рішення про бюджет м. Києва;

бере участь у розробці проекту та процесу реалізації громадського бюджету м. Києва;

бере участь в підготовці матеріалів на колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та апаратні наради у голови Київської міської державної адміністрації про хід виконання бюджету м. Києва;

готує проекти відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що відноситься до компетенції відділу;

систематизує і узагальнює інформацію про хід виконання бюджету м. Києва.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4800,00 грн - відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів». Надбавка до посадового окладу за ранг – відповідно до додатку 2 до зазначеної постанови. Інші надбавки та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 15 року № 889-УІІІ «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»)

Документи приймаються до 15-00 год. 08 жовтня 2018 року за адресою: м.Київ, вул. Хрещатик, 36 тел.202-77-54 кім.819

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться поетапно:

проведення тестування та визначення його результатів 10.10.2018 року, початок об 11-00 год.

Конкурс проводиться за адресою: м.Київ, вул. Хрещатик,36. кабінет 819

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Устич Наталія Вікторівна (044) 202-77-54

E-mail: [email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за економічним напрямом, освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel) Power Point (обов’язково). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.

 

2.

Ділові якості

1) аналітичні здібності;

2) діалогове спілкування;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) ) вміння працювати з великими масивами інформації.

 

3.

Особистісні якості

1) дисциплінованість і системність;

2) інноваційність та креативність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток.

 

Професійні знання

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»,

2.

Знання спеціального законодавства

Бюджетний Кодекс України, Податковий кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про столицю місто-герой Київ», рішення Київської міської ради, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетний процес

3.

Знання необхідні для виконання посадових обов’язків

знання бюджетного процесу;

основи державного управління, економіки, фінансів;

бажано володіння англійською мовою не нижче рівня В2.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]