Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та «В» у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

20
липня вівторок
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

  • заступника начальника відділу інформаційного та аналітичного забезпечення (категорія «Б») – 1 посада
  • головного спеціаліста юридичного сектору (категорія «В») – 1 посада;
  • державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «В») – 1 посада.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (https://career.gov.ua) інформацію визначену в умовах проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби.

Оголошення на порталі вакансій НАДС:

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=92435

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=92439

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=92442

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади  заступника начальника відділу інформаційного та аналітичного забезпечення
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- Здійснення контролю за строками та якістю виконання доручень та розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішень Київської міської ради, звернень громадян та інших документів, що розглядаються керівництвом Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу  Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- здійснення  прийому, попереднього розгляду та реєстрацію службових документів, що адресовані керівництву Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали;

-підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

-здійснення контролю за проведенням перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та стану виконавської дисципліни у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

-здійснення контролю за проведенням перевірок  роботи зі зверненнями громадян та стану виконавської дисципліни у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

-здійснення контролю за дотриманням інструкції про порядку ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію;

-забезпечення оприлюднення та оновлення на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних data.gov.ua інформацію у формі відкритих даних;

-забезпечення підготовки проектів договорів на закупівлю знаків поштової оплати (марок) та періодичних видань;

-надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, віднесених до компетенції Відділу;

-забезпечення зведення статистичних та оперативних даних, звітів та додаткових матеріали з питань, що стосуються компетенції відділу інформаційного та аналітичного забезпечення;

-забезпечення дотримання законодавства про захист персональних даних при здійсненні обробки, зберігання та використання персональних даних.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 6700,00 гривень на місяць;

2) надбавки,  доплати,  премії та компенсації  – відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає  конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС https://career.gov.ua/ таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та

підтверджує громадянство України;

- підтвердження  наявності відповідного

- ступня вищої освіти;

- підтвердження рівня володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної

служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій особа  повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 16.00  15.07.2021 року

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком  3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце  або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

20 липня 2021 року 10 год 00 хв

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна, тел. 489-87-82
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища за освітнім ступенем не нижче магістра

2. Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та  організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Досягнення результатів   

- здатність до чіткого бачення результату діяльності;

- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень 

3. Комунікація та взаємодія

- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації;

- вміння публічно виступати перед аудиторією

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

 «Про звернення громадян»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»»;

«Про електронний цифровий підпис»;

«Про публічні закупівлі».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про затвердження Класифікатора звернень громадян»;

«Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»;

«Про деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних»;

«Про проведення експертизи цінності документів»;

«Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади».

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста юридичного сектору Департаменту з питань реєстрації
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст:

розробляє або бере участь у підготовці документів правового характеру (наказів Департаменту, договорів, проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

здійснює правову експертизу проектів нормативно-правових актів, розроблення і редагування проектів нормативно-правових актів, що надійшли на погодження до Департаменту, а також розробку нормативно-правових актів, що стосуються компетенції Департаменту;

проводить роботу щодо кодифікації та систематизації нормативно-правових актів, що стосуються діяльності Департаменту, у тому числі за допомогою сучасних програмних засобів;

розглядає та бере участь у розгляді запитів та звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, громадських об’єднань, народних депутатів та депутатів місцевих рад, адвокатів, нотаріусів, фізичних осіб, юридичних та фізичних осіб-підприємців з питань, що належать до компетенції сектору;

надає правові консультації працівникам Департаменту в межах реалізації покладених на них повноважень;

бере участь у розробці пропозицій щодо вдосконалення діяльності юридичного сектору та Департаменту;

представляє Департамент та державних реєстраторів Департаменту, захищає їх права та інтереси у всіх загальних, господарських, адміністративних місцевих та апеляційних судах, у Верховному Суді, а також у всіх державних органах та органах місцевого самоврядування України, підприємством, установах, організаціях усіх форм власності;

доводить до відома керівництва та працівників Департаменту інформацію про зміни в законодавчих та інших нормативно-правових актах, про новоприйняті нормативно-правові акти, рекомендації органів юстиції, рішення Конституційного Суду України, що стосуються сфери діяльності Департаменту.

Умови оплати праці

3) посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;

4) надбавки, доплати, премії та компенсації  – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС http://career.gov.ua/  таку інформацію:

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити   документа,   що   посвідчує особу

та підтверджує громадянство України;

- підтвердження  наявності  відповідного ступня вищої освіти;

- підтвердження рівня володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

5) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 16.00  15.07.2021

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246.

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце  або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

20 липня 2021 року 10 год 00 хв

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

4.      Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю – правознавство

5.      Досвід роботи

Не обов’язково

6.      Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.      Досягнення результатів

-здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2.      Відповідальність

-усвідомлення важливості якісного викання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися в виконувати.

3.      Цифрова грамотність

-вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

-вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;

-здатність працювати  з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

-здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

-вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків;

-вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Цивільний кодекс України;

Господарський кодекс України;

Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кодекс адміністративного судочинства України; Господарський процесуальний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України;

Кодекс законів про працю України;

Бюджетний кодекс України.

Закони України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;
«Про службу в органах місцевого самоврядування»;
«Про місцеві державні адміністрації»;
«Про столицю України – місто-герой Київ»;

«Про інформацію»;

«Про захист персональних даних»;

«Про публічні закупівлі»;

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

 Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного реєстратора
відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві
державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- виконує функціональні обов’язки державного реєстратора, має посвідчення державного реєстратора та власну печатку і штамп;

- приймає документи з питань державної реєстрації релігійних організацій;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

- перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

- проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);

- веде Єдиний державний реєстр;

- веде реєстраційні справи;

- надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

- забезпечує захист персональних даних;-забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом;

- бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції Відділу;

- здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- своєчасно і неналежно виконує покладені на Відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту.

Умови оплати праці

6) посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;

7) надбавки,  доплати,  премії  та  компенсації  – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС http://career.gov.ua/  таку інформацію:

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступня вищої освіти;

- підтвердження рівня володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

8) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 16.00  15.07.2021

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

Місце або спосіб проведення тестування

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Місце  або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

20 липня 2021 року 10 год 00 хв

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

м. Київ, вул. Студентська, 7  (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

7. Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство»

8. Досвід роботи

стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року

9. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

4. Досягнення результатів

-здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

5. Відповідальність

-усвідомлення важливості якісного викання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися в виконувати.

6. Цифрова грамотність

-вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

-вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;

-здатність працювати  з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

-здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

-вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків;

-вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]