Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» у Департаменті з питань реєстрації КМДА

23
липня вівторок
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

Оголошення про проведення конкурсу розміщено на сайті Нацдержслужби 05 липня 2019 року за №№ 152934, 152935, 152936

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – начальника відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- організовує та забезпечує прийом, облік та зберігання реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує ведення журналу обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ;

- забезпечує прийняття на облік реєстраційних справ за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- забезпечує доступ до документів реєстраційної справи в паперовому та електронному вигляді відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

- реалізує політику у сфері державної реєстрації прав в межах своєї компетенції;

- відповідає за підготовку та виконання планів роботи відділу, організовує та проводить наради, семінари, надає необхідну методичну допомогу співробітникам відділу у виконанні завдань, доручень з інших питань, що відносяться до компетенції відділу;

- приймає, контролює та аналізує звітність, що подається відділом з питань державної реєстрації;

- здійснює контроль за виконанням документів і доручень, які надходять до відділу;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», та іншими нормативно – правовими актами;

- начальник відділу забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни працівниками відділу, готує пропозиції стосовно заохочення, а в разі необхідності притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності;

- начальник відділу є державним реєстратором;

- начальник відділу є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад – 6480,00 грн на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця – відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту;

6) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

7) заповнену особову картку встановленого зразка;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інше).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 19 липня 2019 року до 1500 год.

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 23 липня 2019 року о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

 

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища освіта ступеня магістр за спеціальністю «Правознаство»

2.    Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.    Володіння іноземною мовою

Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, вміння розподіляти роботу, здатність концентруватись на деталях, уміння працювати в команді, стресостійкість

3. Необхідні особистісні якості

Емоційна стабільність, комунікабельність, відповідальність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – заступника начальника відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- організовує та забезпечує в установленому порядку прийом реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- організовує та забезпечує в установленому порядку облік та зберігання реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує ведення журналу обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ;

- забезпечує доступ до документів реєстраційної справи в паперовому та електронному вигляді відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

- реалізує політику у сфері державної реєстрації прав в межах своєї компетенції;

- відповідає за підготовку та виконання планів роботи Відділу, організовує та проводить наради, семінари, надає необхідну методичну допомогу співробітникам Відділу у виконанні завдань, доручень з інших питань, що відносяться до компетенції Відділу;

- контролює роботу працівників Відділу;

- приймає, контролює та аналізує звітність, що подається Відділом з питань державної реєстрації;

- організовує роботу з документами Відділу;

- здійснює контроль за виконанням документів і доручень, які надходять до Відділу;

- вживає в межах своєї компетенції, заходи, щодо ведення та функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», та іншими нормативно – правовими актами;

- заступник начальника відділу є державним реєстратором;

- заступник начальника відділу є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад – 6200,00 грн на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця – відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

 

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту;

6) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

7) заповнену особову картку встановленого зразка;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інше).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 19 липня 2019 року до 1500 год.

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 23 липня 2019 року о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

 

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища освіта ступеня магістр за спеціальністю «Правознаство»

2.    Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.    Володіння іноземною мовою

Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, вміння розподіляти роботу, здатність концентруватись на деталях, уміння працювати в команді, стресостійкість

3. Необхідні особистісні якості

Емоційна стабільність, комунікабельність, відповідальність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- здійснює функції, визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадянських формувань»;

- приймає документи;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

- перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

- проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);

- веде Єдиний державний реєстр;

- формує та веде реєстраційні справи;

- надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

- забезпечує захист персональних даних.- забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом.

- приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

- розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції Відділу.

- здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

- своєчасно і неналежно виконує покладені на Відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад - 5110,00 гривень на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця - відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 19 липня 2019 року до 15-00 години

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 23 липня 2019 року о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра в галузі знань «Право»

2.    Досвід роботи

Не обов’язково

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.    Володіння іноземною мовою

Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- довід роботи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]