Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорій «В» у Департаменті з питань реєстрації КМДА

04
жовтня п'ятниця
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246  у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби – головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Оголошення про проведення конкурсу розміщено на сайті Нацдержслужби 16 вересня 2019 року за № 162509.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ
управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- приймає в установленому порядку реєстраційні справи, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на  нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечує прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує в установленому порядку облік та зберігання реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на  нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечує прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує ведення журналу обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ;

- забезпечує доступ до документів реєстраційної справи в паперовому та електронному вигляді відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

- головний спеціаліст відділу є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5110,00 гривень на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця - відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються по 01 жовтня 2019 року до 18-00 години

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 04 жовтня 2019 року о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна
489-87-82
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.           Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра

2.           Досвід роботи

Не обов’язково

3.           Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- ініціативність;

- вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127  «Про порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]