Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби головного спеціаліста відділу координації реєстрації місця проживання та перебування управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації КМДА (категорія «В»)

04
жовтня четвер
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

  • головного спеціаліста відділу координації реєстрації місця проживання та перебування управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «В») – 1 посада.

Оголошення на сайті Нацдержслужби розміщено 11.09.18 №101425.

Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – головного спеціаліста відділу координації реєстрації місця проживання та перебування управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В») – 1 посада

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу, в межах компетенції:

-бере участь у координації роботи районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва;

-бере участь у моніторингу надання адміністративних послуг у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва районними в місті Києві державними адміністраціями;

-бере участь у відстеженні навантаження роботи у відділах з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб апаратів районних в місті Києві державних адміністрацій;

-бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва;

-бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів щодо надання адміністративних послуг у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва;

-бере участь координації роботи районних в місті Києві державних адміністрацій з питань передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва до Єдиного державного демографічного реєстру;

-бере участь у координація роботи районних в місті Києві державних адміністрацій з формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Києва;

-бере участь в забезпечені організаційного та методологічного ведення Реєстру територіальної громади міста Києва;

-розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції відділу;

-надає пропозиції та бере участь у розробці проектів нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

-здійснює систематичний аналіз змін у законодавчій бази з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

-виконує поточні доручення керівництва Департаменту з питань реєстрації, начальника відділу, заступника начальника відділу.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад 4800,00 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24);

2) інші надбавки, доплати та премії – відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

 

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 01 жовтня 2018 року до 1700

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу «04» жовтня 2018 р. о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бондирєва Наталія Юріївна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

 

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2.    Досвід роботи

Не обов’язково

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’язання проблем

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- надійність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про столицю України – місто – герой Київ»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного демографічного реєстру.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

 

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13