Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації КМДА (категорія «В»)

23
грудня понеділок
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби:

  • державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «В») – 1 посада.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (https://career.gov.ua) документи визначені в умовах проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби – державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Оголошення на Порталі вакансій.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації
районних в місті Києві державних адміністрацій
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

  • виконує функціональні обов’язки державного реєстратора, має посвідчення державного реєстратора та власну печатку і штамп;
  • приймає документи з питань державної реєстрації релігійних організацій;
  • перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
  • перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;
  • проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);
  • веде Єдиний державний реєстр;
  • веде реєстраційні справи;
  • надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;
  • здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
  • забезпечує захист персональних даних;-забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом;
  • бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції Відділу;
  • здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • своєчасно і неналежно виконує покладені на Відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 5110,00 гривень на місяць;

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження наявності відповідного ступня вищої освіти;
  • підтвердження рівня володіння державною мовою;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 18.00  20 грудня 2019 року

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7,  23 грудня 2019 року  о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2.    Досвід роботи

стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

  • досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
  • знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;
  • вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

  • здатність концентруватись на деталях;
  • навички контролю;
  • аналітичні здібності;
  • оперативність;
  • навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

  • дисциплінованість;
  • комунікабельність;
  • відповідальність;
  • ініціативність;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]